خبر آدینه

تاکید امام جمعه بر افزایش نظارت بازار و اصناف در ازنا

حجت الاسلام سپهوند: نظارت بر بازار و اصناف در ازنا باید شدت یابد، ما بارها و بارها گفتیم قیمت اجناس در ازنا نسبت به شهرهای دیگر بالاتر است و این مورد بالاخره باید حل شود.
کد خبر : 5748
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
تاکید امام جمعه بر افزایش نظارت بازار و اصناف در ازنا

امام جمعه بر افزایش نظارت بازار و اصناف در ازنا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اشاره کرد و ضمن تسلیت شهادت آنر حضرت، گفت: از عموم مردم ازنا دعوت میکنیم تا در مراسم گرامیداشت شهادت امام صادق (ع) در شب شهادت آن حضرت که در حوزه علمیه ازنا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می گردد، حضور پرشوری داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های نظام اسلامی مبارزه با فساد است، افزود: اگر بخواهیم تنها شعاری با فساد برخورد کنیم، کاری از پیش نمی رود و به حاشیه می رود؛ بلکه باید تمام مردم، مسئولان و قوای کشور نسبت به فساد در تمامی ابعاد، حساسیت ویژه داشته باشند.

امام جمعه ازنا در این خصوص تصریح کرد: اگر بناست با فساد مبارزه کنیم، نمی شود که از فرد مفسد انتظار مبارزه با فساد را داشته باشیم، باید یک نیروی جهادی و انقلابی و مشتاق مبارزه با فساد در عرصه داشته باشیم تا با فساد مبارزه کند.

حجت الاسلام سپهوند در ادامه با تاکید بر نظارت بر بازار، اظهار داشت: نظارت بر بازار و اصناف در ازنا باید شدت یابد، ما بارها و بارها گفتیم قیمت اجناس در ازنا نسبت به شهرهای دیگر بالاتر است و این مورد بالاخره باید حل شود، البته باید وقتی مسئولان به بازرسی بازار می پردازند در کنار آن تذکر رعایت عفاف و حجاب را نیز به کسبه گوشزد نمایند.

وی در همین خصوص تصریح کرد: هیچ گاه نسبت به معیشت مردم و اشتغال جوانان بی خیال نبودیم البته این بدان معنا نیست که نسبت به رعایت شئونات اسلامی بی خیال شویم، این موارد در کنار هم باید پیش بروند تا نظام اسلامی به کمال برسد.

خطیب جمعه ازنا در پایان با بیان اینکه تبیین و عمل به شعار سال در سطح شهرستان بسیار کمرنگ است، اظهار کرد: مسئولان شهر باید از ظرفیت و فرصت وجود استاندار انقلابی و معاونان وی که عنایت ویژه ای نسبت به شهرستان دارند، استفاده کنند تا مشکلات مختلف شهر که نیاز به دستور از بالا، بودجه و امضا دارند حل شود و از مشکلات مردم کاسته شود‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.