تقدیر از معلمان بازنشسته و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان ازنا

با حضور جمالی مدیریت،معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان ازنا که در سال ۹۸ به افتخار بازنشستگی نایل شده اند در سالن جلسات دبیرستان شهید باهنر برگزار گردید.
کد خبر : 1042
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
تقدیر از معلمان بازنشسته و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان ازنا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین‌اشترانکوه؛ صبح امروز طی مراسمی ریاست آموزش و پرورش شهرستان ازنا،‌ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم ،‌با اشاره به نقش بی بدیل معلم در ساختار جامعه و بهبود اوضاع زندگی در همه جوانب آن ،‌ خدمت سی ساله در این کسوت و پرورش انسان های بزرگ را افتخاری برای هر فرد دانست.

وی با بیان اهمیت استفاده از تجارب ارزشمند آموزشی و پرورشی ،‌ از بازنشستگان درخواست نمود: ” تا ارتباط خود با آموزش و پرورش را قطع نکنند و تجارب ارزشمند خود را در حیطه های مختلف آموزشی و پرورشی در اختیار نیروهای جدید قرار دهند.

جمالی خاطرنشان کرد؛ معلمان هر جامعه به عنوان یکی از مراجع اصلی تعلیم و تربیت در همان جامعه به شمار می آیند و نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان هر کشوری دارند.

در ادامه این مراسم به مناسب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اشعاری توسط سید مسعود صالحی ذاکر اهل بیت در وصف این امام بزرگوار خوانده شد

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فرهنگیان بازنشسته تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است از تلاشهای مدیریت و کادر اداری دبیرستان شهید باهنر جهت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.