اخبار سلامت

جذب ۹۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی لرستان

ابتدای سال تاکنون نیز ۱۲ نیروی تخصصی به‌صورت موردی و ۱۰ متخصص دیگر نیز به‌صورت تمدید طرح جذب شده‌اند که در مجموع تا کنون ۹۰ نیروی تخصصی در سال جاری جذب و در مراکز درمانی مشغول خدمت به مردم هستند.
کد خبر : 6925
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
جذب ۹۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی لرستان

جذب ۹۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی لرستان

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مراسم ورود متخصصین جدیدالورود به سیستم درمانی لرستان گفت : یکی از دغدغه‌های استان‌های کم‌برخوردار کمبود پزشک عمومی و متخصص است که علی‌رغم آموزش و تربیت این همه متخصص، بازهم با کمبود نیروی عمومی و تخصصی پزشکی مواجهیم که از گلایه‌ها و انتظارت مردم و بازدیدهای به‌عمل‌آمده می‌شود به آن پی برد.
۶۸ متخصص در رشته‌های پزشکی از قبیل آسیب‌شناسی، ارتوپدی، پوست و مو، داخلی، عفونی، قلب، نورولوژی، بیهوشی، پزشکی هسته‌ای، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس، طب فیزیکی، اطفال، گوش و حلق و بینی در مراکز درمانی استان توزیع خواهند شد.
از ابتدای سال تاکنون نیز ۱۲ نیروی تخصصی به‌صورت موردی و ۱۰ متخصص دیگر نیز به‌صورت تمدید طرح جذب شده‌اند که در مجموع تا کنون ۹۰ نیروی تخصصی در سال جاری جذب و در مراکز درمانی مشغول خدمت به مردم هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.