درخانه بمانیم

درخواست انجمن ازنایی ها از همشهریان مقیم تهران

انجمن ازنایی های  مقیم تهران از همشهریان در خواست کرد از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند. به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : انجمن ازنایی های مقیم تهران و البرز با قرار دادن علامت "در خانه بمانیم" کنار لوگوی خود از همشهریان ازنایی مقیم تهران خواست که به توصیه های پزشکان توجه نموده و از سفرهای غیر ضروری به سایر نقاط کشور خصوصا شهرستان ازنا خودداری نمایند.
کد خبر : 395
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
درخواست انجمن ازنایی ها از همشهریان مقیم تهران

انجمن ازنایی های  مقیم تهران از همشهریان در خواست کرد از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : انجمن ازنایی های مقیم تهران و البرز با قرار دادن علامت “در خانه بمانیم” کنار لوگوی خود از همشهریان ازنایی مقیم تهران خواست که به توصیه های پزشکان توجه نموده و از سفرهای غیر ضروری به سایر نقاط کشور خصوصا شهرستان ازنا خودداری نمایند.
شایان توجه است در شرایط فعلی با توجه به کمبود مواد بهداشتی و لوازم پیشگیرانه و همچنین ظرفیت محدود مراکز درمانی، شهر ازنا دیگر تحمل افزایش ضریب مراجعه کنندگان را ندارد.
چنانچه طبق سنوات قبل قرار باشد حجم بالایی از مسافران به شهر ازنا آمده و به تبع آن مراجعه به تنها بیمارستان ازنا چند برابر شود، اولین کسی که از این  رفتار غیرمسئولانه آسیب خواهد دید، خود این افراد و خانواده های آنها خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.