فرماندار ازنا‌:

در فرآیند بررسی صلاحیت ها دخالتی نداشته ام

فرماندار ازنا گفت : به گواه اعضای هیئت اجرایی و هیئت های نظارت بنده و همکارانم در فرمانداری در فرایند بررسی صلاحیت ها هیچ دخالتی نداشته ایم.
کد خبر : 7007
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۳۹
در فرآیند بررسی صلاحیت ها دخالتی نداشته ام

فرماندار ازنا گفت: در فرآیند بررسی صلاحیت ها دخالتی نداشته ام.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا به‌ریاست امام جمعه ، با حضور فرماندار و رئیس دادگستری و دیگر دستگاه های عضو در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام علی سپهوند در این جلسه با اشاره به جایگاه رفیع شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: همه مردم ایران مدیون مجاهدت‌های شهید سلیمانی و نیروهای فرمانده دلاور جبهه مقاومت بوده و هستند.

امام جمعه ازنا با مهم دانستن یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌های اداری، مراکز فرهنگی و آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، ورزشکاران و بازار و اصناف برای برگزاری باشکوه ایام شهادت حضرت زهرا (س)، یوم الله نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی استفاده شود.

در ادامه این جلسه محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا با اشاره به یوم الله ۹ دی حرکت مردم انقلابی در خنثی سازی فتنه ۸۸ را شکوه بیعت امت با ولایت دانست و افزود: مردم در یوم الله ۹ دی سال ۸۸ نقشه دشمن را خنثی و توطئه های آن را نقش برآب کردند و این روز تبلور بصیرت مردم و تجدید پیمان با ولایت فقیه هیچ‌گاه فراموش نمی شود.

فرماندار شهرستان ازنا از عموم مردم و مدیران خواست در سیاهپوش کردن معابر و میادین اهتمام داشته و با مواکب فاطمی همکاری کنند ‌و‌ برای بزرگداشت ایام حزن آل الله و فاطمیه پای کار بیایند.

فاتحی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین‌ دوره مجلس خبرگان که در اسفندماه پیش رو قرار دارد گفت : هرچه به انتخابات نزدیک میشویم لازم است که دستگاه های اجرایی آرایش انتخاباتی گرفته و زمینه های حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

فرماندار ازنا در ادامه افزود : به گواه اعضای هیئت اجرایی و هیئت های نظارت بنده و همکارانم در فرمانداری در فرایند بررسی صلاحیت ها در رد یا تایید داوطلبان نمایندگی مجلس هیچ دخالتی نداشته و صفر تا صد این موضوع را به هیئت های محترم و دستگاه های ذیصلاح واگذار نمودیم.

گفتنی است شورای فرهنگ عمومی هر ماه با حضور مدیران و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.