اقتصادی

سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیاردی صنایع شیرپگاه در لرستان

معاون اقتصادی استاندار: ایجاد این کشت و صنعت با مشارکت صنایع شیر پگاه و به دنبال افزایش سرمایه گذاری این شرکت به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان در استان انجام خواهد شد.
کد خبر : 6182
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیاردی صنایع شیرپگاه در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از ایجاد کشت و صنعت جدید در لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  سیروس ابراهیمی با اشاره به برگزاری جلسه در بیست و یکم تیرماه با مدیرعامل صنایع شیر پگاه کشور، عنوان کرد: ایجاد این کشت و صنعت با مشارکت صنایع شیر پگاه و به دنبال افزایش سرمایه گذاری این شرکت به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان در استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تشکر از استاندار لرستان به خاطر پیگیری های موثر برای این موضوع، ادامه داد: اولویت ما برای ایجاد مجتمع کشت و صنعت جدید، شهرستان های کمتر توسعه یافته ی استان می باشد.

معاون استاندار در خصوص جزئیات ایجاد این کشت و صنعت گفت: در این راستا حوزه ی سرمایه گذاری و اشتغال، سازمان جهادکشاورزی و سایر دستگاه های ذیربط از جمله امور آب و منابع طبیعی به همراه صنایع شیر پگاه در استان شرایط شهرستان های مورد نظر را بررسی قرار داده و جانمایی انجام خواهد شد.

ابراهیمی افزود: به دنبال این جانمایی کارشناسان صنایع شیر پگاه کشور برای نهایی شدن موضوع به استان دعوت خواهند شد.

وی نوسازی و توسعه صنایع شیر پگاه در استان و تکمیل کشت و صنعت الیگودرز را دیگر برنامه های سرمایه گذاری این شرکت در استان برشمرد و گفت: در این خصوص خط تولید شیر در استان افزایش و خرید شیر از دامداران لرستان ۷۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون استاندار ادامه داد: صنایع شیر پگاه تعداد دام های سنگین کشت و صنعت الیگودرز را به تعداد ۱۵۰ راس افزایش خواهد داد.

ابراهیمی عنوان کرد: برای توسعه ی کشت و صنعت الیگودرز ۶۰ میلیارد تومان از طرف صنایع شیر پگاه و ۴۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ تامین خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.