خبر ورزشی

شهرستان ازنا میزبان کوهنوردان و صخره نوردان حرفه ای ۳۱ استان کشور

به همت اداره کل ورزش و جوانان لرستان در هفتم تیر ماه رشته کوه های طربه فلک کشیده اشترانکوه زیبا میزبان کوهنوردان و صخره نوردان حرفه ای از ۳۱ استان کشور خواهد بود.
کد خبر : 5946
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
شهرستان ازنا میزبان کوهنوردان و صخره نوردان حرفه ای ۳۱ استان کشور

شهرستان ازنا میزبان کوهنوردان و صخره نوردان حرفه ای ۳۱ استان کشور می گردد.

به همت اداره کل ورزش و جوانان لرستان در هفتم تیر ماه اشترانکوه زیبا میزبان کوهنوردان و صخره نوردان حرفه ای کشور خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: فرماندار ازنا در این خصوص گفت شهرستان ازنا میزبان مسابقات ورزشی متعددی در سال جدید بود، از جمله مسابقات کشوری دوچرخه سواری که به جهت برگزاری و میزبانی موفق این مسابقات ، صعود بزرگ کوهنوردان از ۳۱ استان در شهرستان ازنا برگزار خواهد شد.

محمدرضا فاتحی با بیان اینکه یکی از مهمترین مزایای شهرستان ازنا وجود اشترانکوه زیبا در حوزه این شهرستان است و به گفته کارشناسان ارتفاعات اشترانکوه دارای قلل جوان بوده و مشهور به آلپ ایران است و به همین جهت در شهرستان ازنا افتخار میزبانی از کوهنوردان حرفه کشور را خواهیم داشت.

فرماندار ازنا در ادامه گفت : به جهت جلوگیری از حوادث احتمالی تمامی امکانات و ظرفیت های شهرستان برای برگزاری این رویداد مهم به کار گرفته خواهد شد و گروه های امدادی نیز با تجهیزات ویژه این برنامه مهم ملی را پوشش خواهند داد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این صعود ملی در تاریخ ۷ تیر ماه در شهرستان ازنا برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.