محتکرین مواد غذایی زیر تیغ نظارت

با هماهنگی سربازان گمنام امام زمان(عج)در اطلاعات سپاه پاسداران شهرستان ازنا و مسئول بازرسی اصناف و اداره صمت یک انبار روغن نباتی و یک‌انبار آرد در شهرستان ازنا پلمپ شد.
کد خبر : 2033
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
محتکرین مواد غذایی زیر تیغ نظارت

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه؛ عصر امروز به دستور قاضی همرنگ  رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ازنا و الیگودرز یک واحد انبار‌ که در آن تعداد ۲۹۵ کیسه آرد سهمیه مربوط به دو شهرستان  ازنا و الیگودرز نگهداری می شد تا تعیین تکلیف و نتیجه نهایی پلمب گردید.

از سوی دیگر با هماهنگی سربازان گمنام امام زمان(عج)در اطلاعات سپاه پاسداران شهرستان ازنا و مسئول بازرسی اصناف و اداره صمت یک انبار روغن نباتی در شهرستان ازنا پلمپ شد.

 در بازرسی ازیک‌واحد  انبار در ازنا تعداد ۵۶۰ عدد روغن جامد ۴/۵ کیلویی و ۳۶۰۰عدد روغن مایع به علت احتکار و عدم اعلام موجودی و امتناع از فروش با هماهنگی و دستور آقای همرنگ رئیس محترم تعزیرات حکومتی شهرستان ازنا کشف و ضبط گردید

بنا بر این گزارش انبار فوق حسب دستور قضایی صادره توسط پلیس اطلاعات و امنیت تا تعیین تکلیف و نتیجه نهایی پلمب گردید ضمنا در این خصوص یک فقره پرونده تخلف توسط واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان ازنا تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.