محدودیت های کرونایی لرستان تایک هفته دیگر

با توجه به روند وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان و در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری، با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، تمامی محدودیت های مصوب در جلسه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ به مدت یک هفته دیگر و تا پایان روز جمعه ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ تمدید می گردد.
کد خبر : 2046
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
محدودیت های کرونایی لرستان تایک هفته دیگر

 

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه: ستاد استانی‌مدیریت کرونا طی اطلاعیه ای محدودیت های موجود را یک هفته دیگر تمدید کرد.

براساس این اطلاعیه با توجه به روند وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان و در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری، با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، تمامی محدودیت های مصوب در جلسه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ به مدت یک هفته دیگر و تا پایان روز جمعه ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ تمدید می گردد.

لازم به ذکر است در این دوره بانکها ها، دستگاه های خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی استان از مصوبه مربوط به حضور ۵۰ درصدی کارکنان ( دورکاری ) مستثنی بوده و سایر مصوبات به قوت خویش باقی است.

لذا از تمام مردم شریف استان لرستان می خواهیم در جهت بهبود وضعیت موجود، نسبت به رعایت و اجرای کلیه مصوبات ستادهای ملی و استانی و همچنین اصول فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده مداوم از ماسک دقت نظر لازم را بعمل آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.