اخبار شهرستان

مدیریت مردمی دلیل رونق جمعه بازار میوه و تره‌بار است

پس از گذشت یکسال از برپایی بازار میوه و تره‌بار که به همت ستاد تنظیم بازار فرمانداری برقرار شد رصدهای میدانی نشان از استقبال عموم مردم از این روز بازار دارد.
کد خبر : 6991
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
مدیریت مردمی دلیل رونق جمعه بازار میوه و تره‌بار است

 مدیریت مردمی دلیل رونق جمعه بازار میوه و تره‌بار است

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حبیب الله عسگری معاون فرماندار و دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان ازنا در این رابطه گفت: از جمله دغدغه‌های فرماندار محترم گرانی برخی از اقلام و مایحتاج روزمره مردم از جمله میوه و تره‌بار بود که در این زمینه جلسات متعددی با صنف میوه و تربار گرفته شد ولی به نتیجه مطلوب منتج نشد لذا به دستور فرماندار شهرستان و پس از تصویب در ستاد تنظیم بازار از یکسال قبل جمعه بازار در محل کنونی برقرار شد و شرط حضور کسبه در آن را پائین بودن قیمت ها در مقایسه با قیمت های بازار تعیین کردیم.

وی در ادامه افزود: بحمدلله جمعه بازار ازنا با همکاری خوب اصناف ، کسبه ، صمت ، شهرداری ازنا و پلیس راهور و با مدیریت خود مردم بعد از یکسال همچنان به کار خود ادامه داده ‌و هر هفته با استقبال پرشور عموم شهروندان مواجه میشود که به همین تناسب نظارت‌های ستاد تنظیم بازار بر روی این روز بازار بیشتر خواهد شد.

معاون فرماندار افزود: مردم محصولات خود را برای عرضه به این بازار می آورند وباز خود مردم بر قیمت ها نظارت میکنند و اینگونه یک اقدام مردم محور صورت گرفت و نتایج خوبی را در بر داشت.

عسگری در ادامه گفت: مصمم هستیم در فاز بعدی مقدمات احداث میدان میوه و تره‌بار در شأن و جایگاه مردم شهرستان ازنا را فراهم کنیم و در این زمینه جلسات و رایزنی هایی متعددی صورت گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.