انتصاب تازه

معارفه سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ازنا

طی مراسمی باحضور مدیران‌محلی محسن دهقان پور بعنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ازنا معارفه و از کریم محمودی مدیر سابق این امور تقدیر شد.
کد خبر : 7015
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
معارفه سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ازنا

آیین تکریم و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ازنا در فرمانداری شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: طی مراسمی با حضور فاتحی فرماندار شهرستان ازنا، بهرامی معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان و بابایی پور مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، محسن دهقان پور بعنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ازنا معارفه و از کریم محمودی مدیر سابق این امور تقدیر شد.

فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و زحمات مدیریت سابق شرکت آب و فاضلاب شهرستان ازنا و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید ، بر وحدت مجموعه آب و فاضلاب شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایتمندی بین مردم شریف شهرستان تاکید کرد و از سرپرست جدید این اداره خواست جهت پیگیری جدی پروژه های مهم آب و فاضلاب از جمله تکمیل شبکه فاضلاب و تصویه خانه فاضلاب اهتمام ویژه داشته باشد.

فاتحی شهرستان ازنا را شهرستانی مدیر پرور دانست و افزود: در مجموعه های مختلف شاهد حضور افرادی در بدنه دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم که خود هرکدام توانایی مدیریت را دارند لیکن از قبول وپذیرش مسئولیت امتناع می کنند که باید از این افراد به نحو مطلوب برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.