عذرخواهی یا دادخواهی

نقدی بر واکنش مدیرکل محیط زیست نسبت به رفتار خارج از عرف خودش

در چند هفته اخیر کلیپی از رفتار نامناسب یکی از مدیران کل هم استانی در سطح فضای مجازی منتشر گردیده که در مسیر عبور از یک گذرگاه صعب العبور یکی از حاضرین او را کول می کند...!!! ضمن احترام به سال ها خدمت این برادر ارجمند در وحله اول یک مدیر با تجربه باید مراقبت نماید که این گونه رخدادها پیش نیاید...
کد خبر : 3390
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
نقدی بر واکنش مدیرکل محیط زیست نسبت به رفتار خارج از عرف خودش

در چند هفته اخیر کلیپی از رفتار نامناسب یکی از مدیران کل هم استانی در سطح فضای مجازی منتشر گردیده که در مسیر عبور از یک گذرگاه صعب العبور یکی از حاضرین او را کول می کند…!!!
ضمن احترام به سال ها خدمت این برادر ارجمند در وهله نخست یک مدیر با تجربه باید مراقبت نماید که این گونه رخدادها پیش نیاید ، حالا هم که به هر دلیلی پیش آمده از آنجا که همه ما انسان ها جایز الخطا هستیم این امکان وجود داشت که با یک عذر خواهی صادقانه از افکار عمومی جلوی گسترش فضای نامطلوب ایجاد شده و تسری آن به رسانه های داخلی و خارجی گرفته می شد …!!!
اما متاسفانه نه تنها چنین نشد که از یک موضع نامتناسب با اتفاق رخ داده با واکنش نسبت به تصویر برداران و انتشار دهندگان تبعات یک رفتار بد، رفته رفته بدتر هم می شود…!!!
این در حالی است که در مجموعه تحت امر این برادر عزیز افراد را به خاطر بد رفتاری با حیوانات وحشی دستگیر می کنند ، شکی نیست که یک شکارچی غیرمجاز ، چه از سر نیاز و چه بر مبنای رفتار هیجانی خطاکار است، اما سوال اینجاست که چرا شهروندی برای حیوان آزاری مجازات می شود اما مدیری برای مردم آزاری طلبکار جامعه هم هست…!!!
چقدر خوب می شد اگر ما به این نقطه برسیم که هنگام پی بردن اشتباه خویش عذر خواه باشیم نه دادخواه..!!!

با احترام
محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.