سخن سردبیر

پرسشی از فرماندار ، انتقادی از نماینده

چندی پیش که وزیر راه به الیگودرز سفر کرد و مدیران سایر مناطق ازجمله ازنا را به الیگودرز کشاند، انتقاد خود را به این نوع برنامه ریزی با مطلبی تحت عنوان "ویزیت سرپایی" اعلام نمودیم...!!!
کد خبر : 2025
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
پرسشی از فرماندار ، انتقادی از نماینده

آیا شهرستان ازنا همچنان‌ بخشی از شهرستان الیگودرز است؟

چندی پیش که وزیر راه به الیگودرز سفر کرد و مدیران سایر مناطق ازجمله ازنا را به الیگودرز کشاند، انتقاد خود را به این نوع برنامه ریزی با مطلبی تحت عنوان “ویزیت سرپایی” اعلام نمودیم…!!!
اما در چند روز گذشته با آمدن معاون وزیر کار باز هم ‌تصاویری از حضور فرماندار محترم ازنا در جلسات الیگودرز منتشر گردید که حاکی از نادیده گرفتن این شهر در برنامه ریزی مدیران دولتی است….!!!
با شناختی که از آقای محمدی نژاد حاصل است روحیه آزادگی و ایثارگرانه وی سبب می شود اگر جایی احساس کند با گذشت از جایگاه خویش می تواند کمکی به شهر انجام بدهد مضایقه نخواهد کرد، اما بیم آن می رود که استمرار این روند باعث حذف شهر از برنامه ها و برنامه ریزی ها بشود…!!!
چنانچه سفر مسئولی استانی است باید جانب عدالت را نسبت به همه مناطق رعایت نماید، اگر هم سفری شهرستانی است که دیگر حضور مدیران دیگر شهرها در آن نه ضرورتی دارد و نه خروجی مطلوبی…!!!
البته پیشتر هم گفتیم و نوشتیم که عملکرد آقای دکتر خدابخشی در مطالبه حقوق موکلان و قرار دادن حوزه انتخابیه خویش در کانون توجه مدیران ارشد کشور قابل تحسین است اما این نقد هم بر ایشان وارد است که وقتی فردی در یک جایگاه ملی قرار گرفت لازم است نگاهی فراتر از‌حوزه خویش داشته باشد…!!!
در این مقال روی دیگر سخن با نماینده محترم حوزه انتخابیه ازنا و دورود است، ما به رسم ادب و اخلاق چند ماه صبر کردیم تا مدتی متعارف از نمایندگی آقای دکتر گودرزی بگذرد سپس به نقد و تحلیل عملکرد وی بپردازیم، اما متاسفانه آقای نماینده همچنان در حال و هوای کاندیداتوری در حال گشت و گذار محفلی و حضور در گعده های چند نفره بوده و به جای کادر سازی و نیرو سازی به سبک و سیاق باشگاه های عربی به دنبال جذب بازیکن از تیم سایر رقیبان است که البته این رویکرد ثمری به جز آنچه ” النصر” از دیدار با “پرسپولیس” دریافت کرد، نخواهد داشت….!!! تجربه‌ ادوار گذشته هم می گوید آنچه در ایام ‌پسا انتخابات در پستوهای سیاسی منعقد می گردد، عقد اخوت نیست بلکه گونه ای سیاسی از عقد موقت است علی مدت المعلوم و علی مهرالمعلوم .‌.!!!
ما در همه این سال ها انواع و اقسام مدل های بازدید درمانی، گفتار درمانی و تذکر درمانی را آزمایش نموده ایم اما حقیقت آن است که صدای نمایندگان نه در صحن علنی بلکه بیشتر در کمیسیون ها و فراکسیون ها شنیده می شود …!!!
به جمیع این جهات انتظار می رود نماینده محترم در هر کمیسیون و فراکسیونی که قرار دارد خود را به گونه ای معرفی نماید که اگر وزیر و معاون وزیر از کنار حوزه اش عبور کرد برایش دستی تکان ‌بدهد..!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.