پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا به مناسبت هفته بسیج

بسیجی رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب است. بسیجی در تمام صحنه ها نگاه به فرمان ولایت دارد. بسیجی بسان عمّار و ابوذر و مقداد و کمیل حاضر و ناظر است.
کد خبر : 2110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۱۹
پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا به مناسبت هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی نگین اشترانکوه همزمان به فرارسیدن هفته بسیج رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ازنا طی پیامی این هفته را گرامی داشت،متن این پیام بدین شرح است:

اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.
بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)

امروز همه جوانان ما، پیروان ما، دانشجویان ما، روحانیون ما، بزرگان ما و کوچکان ما فهمیدند که سعادتشان در این است که اسلام را با بصیرت و روشن بینی و با خردمندی بفهمند و آن را به کار گیرند تا بتوانند از دشمنی ها کم کنند و این همان بسیج است؛ حقیقت بسیج یعنی این.
“مقام معظم رهبری”

بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است. گواهان و شواهد نشان می دهد بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته فراوانی دارد، و اگر شناخته شود و مورد تکریم و حمایت و هدایت و مدیریت قرار گیرد، می توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد، از این توانمندی ها می توان در امور اقتصادی فرهنگی و رفاهی ـ اجتماعی و دیگر زمینه ها که باید شناخته شود، استفاده نمود. بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است.

بسیجی رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب است. بسیجی در تمام صحنه ها نگاه به فرمان ولایت دارد. بسیجی بسان عمّار و ابوذر و مقداد و کمیل حاضر و ناظر است. بسیجی عاشق و مرید ولایت است، چرا که سعادت جاوید و سربلندی دنیوی را در پیروی از ولایت دیده و بدان معتقد است. اطاعت بسیجی از ولایت اطاعتی آگاهانه و برای دینداری است. بسیجی به اطاعت با معرفت و شناخت، ایمان و اعتقاد دارد.

الگو و مقتدای بسیجیان، امیر مؤمنان علی(ع) اوّل بسیجی اسلام می باشد. بسیجی به علی تأسی و نگاه می کند، کسی که سال ها برای حفظ و حراست از نبوت و رسالت جهاد و مبارزه کرد و برای عدالت، سختی ها کشید و سرانجام در محراب عشق به شهادت رسید.

بسیجی برای عقیده و ارزش های سازنده جهاد می کند، برای عدالت تلاش و کوشش می نماید و هدفی جز رضای خدا ندارد.

فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، بر بسیجیان، این یادگاران عزیز سال های آتش و خون، این مدافعان بابصیرت آرمانهای انقلاب و ولایت، گرامی باد.

محمد لک
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.