ورزش بانوان

کسب مدال نقره توسط بانوی ازنایی در جام جهانی کره جنوبی۲۰۲۳

خانم معصومه خدابخشی توانست با درخشش در مسابقات جام جهانی کره جنوبی۲۰۲۳ در رشته میکس تفنگ بادی ۱۰متر جانبازان و معلولین به مدال نقره این دوره از رقابتها دست پیدا کنند.
کد خبر : 5801
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کسب مدال نقره توسط بانوی ازنایی در جام جهانی کره جنوبی۲۰۲۳

بانوی ورزشکار ازنایی در جام جهانی کره جنوبی۲۰۲۳ مدال نقره را صید کرد.

کسب مدال نقره جام جهانی کره جنوبی۲۰۲۳ توسط تیرانداز لرستانی که اولین مدال جمهوری اسلامی ایران در این رشته ورزشی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: خانم معصومه خدابخشی توانست با درخشش در مسابقات جام جهانی کره جنوبی۲۰۲۳ در رشته میکس تفنگ بادی ۱۰متر جانبازان و معلولین به مدال نقره این دوره از رقابتها دست پیدا کنند.

مسابقات جام جهانی کره جنوبی ۲۰۲۳هم اکنون در شهر چانگوون کره جنوبی با حضور ۳۹_کشور و ۲۱۵_ورزشکار در حال برگزاری می باشد و تا ۱۰ خرداد ادامه دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ازنا خطاب به این ورزشکاران افزود : بی شک تلاش شما در این راه باعث پیشرفت روزافزون و همچنین کسب موفقیت های آینده وباعث تشویق سایر نونهالان ونوجوانان مستعد شهرستان ازنا خواهد بود؛ ضمن تبریک این موفقیت به شما و خانواده محترم ، مردم عزیز و ورزش دوست شهرستان ازنا و استان لرستان، موفقیت روزافزون را در کلیه مراحل ورزش و زندگی را از درگاه احدیت خواستاریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.