اخبار شهرستان

گلزار شهدای ازنا مسقف می شود

محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در حاشیه شورای معاونین فرمانداری از مسقف شدن گلزار شهدای ازنا و تامین اعتبار یادمان شهدای گمنام خبر داد .
کد خبر : 7153
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
گلزار شهدای ازنا مسقف می شود

فرماندار گفت :گلزار شهدای ازنا مسقف می شود.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در حاشیه شورای معاونین فرمانداری از مسقف شدن گلزار شهدای ازنا خبر داد .

وی افزود: در دیدارهایی که با والدین شهدا داشته ام یکی از مهمترین مطالبات بحق و همیشگی خانواده معظم شهدا ایجاد سایه بان‌ برای گلزار شهدا ازنا بود، که در این رابطه رایزنی‌های اداری را با سازمان برنامه و بودجه استان جهت مسقف کردن گلزار شهدا از طرف فرمانداری صورت گرفت که در پی بازدید مدیران این سازمان ضرورت این مهم به تأیید رسید و با موافقت سازمان مبلغ ۱۵ میلیارد ریال تامین اعتبار شد که جهت اجرای پروژه به بنیاد شهید و امور ایثارگران واریز گردید.

فرماندار همچنین از تخصیص ۴۹ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه دیوار مجموعه یادمان شهدای گمنام خبر داد و گفت : سال گذشته با پیگیری هایی که انجام گرفت ۱۸ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه توسط سازمان برنامه به شهرداری ازنا تخصیص داده شد و پیمانکار کار ساخت دیوار حایل این مجموعه را شروع کرد و در سال جدید نیز ۴۹ میلیارد ریال تامین اعتبار و به پروژه تخصیص داده شد.

فاتحی ضمن‌ تقدیر از مدیریت سازمان برنامه و بودجه استان بر عزم جدی دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه های عمرانی در شهرستان ازنا تاکید کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در جذب حداکثری اعتبارات تلاش خود را مضاعف کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.