نماینده دورود و ازنا تصریح کرد :

با توسعه زنجیره تولید از صنایع تبدیلی کشاورزی تبدیل کنیم

نماینده مردم دورود و ازنا و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر لزوم حمایت ویژه از طرح‌های اشتغالزا و صنایع تبدیلی و مکمل بخش کشاورزی تاکید کرد.
کد خبر : 2364
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
با توسعه زنجیره تولید از صنایع تبدیلی کشاورزی تبدیل کنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر لزوم حمایت ویژه از طرح‌های اشتغالزا و صنایع تبدیلی و مکمل بخش کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حسین گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: کشاورزان، جهادگران عرصه تولید هستند و امروز هم در شرایط مواجهه کشور با تحریم‌های ظالمانه با حضور در میدان جهش تولید، امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند.

وی از اهتمام فعالان این عرصه که با اقدامات جهادگرانه در خدمت مردم هستند و از تلاش‌های کشاورزان در ایام شیوع  کروناو اهتمام آنان در بر عهده گرفتن تأمین امنیت غذایی قدردانی کرد و افزود: یکی از مهمترین مولفه‌های اساسی در عرصه استقلال اقتصادی کشور بخش کشاورزی است این در حالی است که کیفیت زندگی مردم تا حد زیادی به نوع کارکرد و عملکرد متولیان و فعالان این بخش بستگی دارد و تقریباً می‌توان گفت هیچ حوزه‌ای یافت نمی‌شود که از نوع عملکرد بخش کشاورزی متاثر نباشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بهره‌گیری از دانش و فناوری می‌تواند یاریگر بخش کشاورزی باشد و در این میان شرکت‌های دانش بنیان در هوشمندسازی و تکمیل زنجیره‌های تولید در بخش کشاورزی، نقش بسزایی دارند که باید از آنها حمایت شود.

نماینده دورود و ازنا در مجلس با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت:‌ باید با بهره‌گیری از فرصت اقتصاد مقاونتی در جهت رشد و توسعه بخش کشاورزی، بانک اطلاعاتی در خصوص پروژه‌های قابل واگذاری به سرمایه گذاران را تهیه و در این عرصه گام‌هایی جدی و عملیاتی برداشته شود.

وی گفت: باید تلاش کنیم از طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی که موجب ارزش افزوده و افزایش درآمد کشاورزان می شود، حمایت کنیم که مطلع هستم اجرای طرح  کشاورز کارت توانسته تا حدی مشکل گرانی نهاده‌های کشاورزی برای آن دسته از کشاورزانی که محصولات استراتژیک مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی و… تولید می‌کنند را جبران کند./فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.