در راستای طرح جهش تولید

تفاهم‌نامه برای جذب حدود هزار کارشناس برای طرح جهش تولید دیمزارها

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت امور زراعت، ستاد اجرایی و  سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برای جذب حدود یکهزار نفر کارشناس در طرح جهش تولید در دیمزارها به امضا رسید.
کد خبر : 4988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
تفاهم‌نامه برای جذب حدود هزار کارشناس برای طرح جهش تولید دیمزارها

تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای جذب حدود یکهزار نفر کارشناس برای طرح جهش تولید دیمزارها منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیمزارها روز یکشنبه ۲۰ آذر ماه سال جاری با حضور معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، معاون آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و سایر اعضا در محل سالن جلسات معاونت امور زراعت برگزار شد.

در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت امور زراعت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت آموزشی، فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برای جذب حدود یکهزار نفر کارشناس و بکارگیری در طرح جهش تولید در دیمزارها به امضای طرفین رسید.

این تفاهم‌نامه با هدف ارتقای بهره‌وری و جهش تولید در دیمزارهای کشور و افزایش درآمد تولیدکنندگان بخش کشاورزی و همچنین در راستای کمک به توسعه فرهنگ خوداشتغالی حرفه‌ای با رویکرد اشتغال دانش مزدمحوری تدوین و مقرر شد کارشناسان در طرح جهش تولید در دیمزارها به عنوان مهندس ناظر در ۲۱ استان کشور به طور پاره‌وقت همکاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.