در غیاب نگاه راهبردی

مشکلات شهر ازنا با دید و بازدید حل نمی شود

فقدان صنایع تبدیلی، کشتارگاه صنعتی، میدان دام، میدان تره بار ازنا را به  بهشت واسطه ها تبدیل نموده که دسترنج تولیدکنندگان ازنایی را با برند دیگر شهرها روانه بازار می نمایند.
کد خبر : 5231
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
مشکلات شهر ازنا با دید و بازدید حل نمی شود

در ابتدای مسئولیت هر مدیری رسم‌ برآن است که جهت آشنایی با ظرفیت ها ، موانع و مشکلات حوزه مدیریت خویش زمان متعارفی را صرف بازدیدهای منتظره و غیر منتظره بنماید پس از این‌مدت اما رفته ،رفته زمان پاسخگویی فرا می رسد.
پیشتر رسم بر این بود که قبل از هر جلسه ای مصوبات جلسه قبل و درصد تحقق آنها ارزیابی می شد، بازدیدی هم اگر صورت می گرفت در جهت راستی آزمایی گزارشات بود ؛ این روزها اما در گزارش عملکردها همه‌چیز عالی و بی عیب و نقص است اما فقط روی کاغذ….!!!
چقدر خوب است که به‌ جای برخی کلی گویی ها‌ی غیر قابل محاسبه یک عملکرد قابل اندازه گیری اعلام بشود که نتیجه آن برای مردم محسوس و قابل رویت باشد.
این روزها و در انبوه مشکلات اقتصادی شهر ازنا خودش تولیدکننده عمده گوشت، مرغ، ماهی،  غلات ، حبوبات، سبزی و صیفی است اما دقیقا از کمبود و‌گرانی همین‌اقلام رنج می برد‌ نکته قابل توجه آن است که هم تولید کننده این‌ محصولات ناراضی است و هم‌مصرف کننده…!!!
فقدان صنایع تبدیلی، کشتارگاه صنعتی، میدان دام، میدان تره بار ازنا را به  بهشت واسطه ها تبدیل نموده که دسترنج تولیدکنندگان ازنایی را با برند دیگر شهرها روانه بازار می نمایند؛ در چنین هنگامه ای از قول آقای استاندار می شنویم که در یک سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان در لرستان سرمایه گذاری شده اکنون سوال از نمایندگان محترم مجلس و دولت آن است که سهم شهر ازنا از این حجم سرمایه گذاری چه میزان بوده و در کجا ، اگر هم نبوده چرا …؟!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.