فرماندار ازنا ‌تاکید کرد:

آبگیری سد کمندان برای ازنا راهبردی است

ذخیره سازی در سد کمندان مقوله ای استراتژیک برای مدیریت شهرستان‌ازنا است که متأسفانه وزارت نیرو در این زمینه به هشدارهای فرمانداری توجه نمی‌کند و در رابطه با آبگیری سد کمندان شاهد کوتاهی مسئولان‌ مربوطه هستیم.
کد خبر : 4068
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
آبگیری سد کمندان برای ازنا راهبردی است

جلسه حفاظت از منابع آب شهرستان ازنا به ریاست فرماندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: فاتحی فرماندار ازنا در جلسه حفاظت از منابع آب شهرستان بر رعایت اصلاح الگوی مصرف در بخش کشاورزی و شرب تاکید کرد و گفت : بدلیل عدم بارندگی مناسب در سال گذشته و فروردین ماه سال جاری خسارات جبران ناپذیری به منابع آبی شهرستان وارد شده است که نیازمند برنامه ریزی در برنامه ریزی در این بخش هستیم.

وی در ادامه افزود : ذخیره سازی آب مورد نیاز ازنا در پشت سد کمندان مقوله ای استراتژیک برای مدیریت شهرستان است که متأسفانه وزارت نیرو در این زمینه به هشدارهای فرمانداری توجه نمی‌کند و در رابطه با آبگیری سد کمندان در اسفند ماه سال گذشته شاهد کوتاهی وزارت نیرو هستیم که باید در صورت تشدید بحران احتمالی پاسخگوی ترک فعل خود باشند.

فرماندار ازنا از مردم و شهروندان عزیز خواست در مصرف آب شرب خانگی بر اساس آموزه‌های دینی در مصرف صرفه جویی کنند تا دچار مشکل کم آبی نشویم و از قطعی و افت فشار جلوگیری شود.

لازم به ذکر است بعد از ارائه گزارش دستگاه های اجرایی در این جلسه ، مقرر شد مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بر اساس سیاست های ابلاغی از کشت گیاهان آب دوست جلوگیری نموده و نسبت به اصلاح الگوی مصرف در بخش کشاورزی اقدام لازم را نماید. همچنین مقرر شد در اسرع وقت از فعالیت مراکز غیر مجاز شستشوی هویج جلوگیری بعمل آورده شود و آب منطقه ای نسبت به پلمپ چاه‌های آب غیر مجاز برابر قانون برخورد نماید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.