سخن سردبیر

آقایان کاندیدا مرده ها را رها کنید، برای زنده ها چه برنامه ای دارید؟

البته حضور در این‌مجالس و استفاده از تجمعات برای ارتباط گیری با مردم بد نیست منتهی تمرکز بیش از حد بر این امر و غفلت از اصل ماجرا شایسته ی کاندیداهایی نیست که قاطبه آن ها عناوینی چون: استاد ، دکتر و مهندس را یدک‌می کشند.
کد خبر : 7298
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
آقایان کاندیدا مرده ها را رها کنید، برای زنده ها چه برنامه ای دارید؟

این‌روزها راحت ترین و سریع ترین راه برای پیدا کردن کاندیداهای مجلس، مجالس ختم اموات و درگذشتگان است.
البته حضور در این‌مجالس و استفاده از تجمعات برای ارتباط گیری با مردم بد نیست منتهی تمرکز بیش از حد بر این امر و غفلت از اصل ماجرا شایسته ی کاندیداهایی نیست که قاطبه آن ها عناوینی چون: استاد ، دکتر و مهندس را یدک‌می کشند..!!!
انتظار افکار عمومی از یک چهره دانشگاهی آن است که منظومه  فکری و رفتاری او در حد و اندازه عنوان مورد ادعایش باشد.
مردم در تمام این سال ها به اندازه کافی از چپ و راست انواع شعارهای کلیشه ای و گفتار درمانی را شنیده و بدون‌تعارف تنها کسانی را قبول دارند که در این شرایط دشوار زندگی مشکلی از آنها حل نمایند لذا وعده ی جاده ، سد و فولاد در ازنا و کمربندی ، سیمان و صنایع غذایی در دورود تکراری شده  پس لطفا کمی ابتکار عمل داشته باشید اگر هم‌ اهل علم و عمل نیستید حداقل در شعار جذاب تر باشید…!!!
همه ی عالم و آدم می دانند این منطقه مشکل بیکاری دارد شما بفرمایید برنامه ی شما برای حل این‌مشکل چیست و نقش نماینده در این راهکار کدام است؟
خواجه حافظ شیرازی هم‌می داند سرعت اجرای پروژه های عمرانی در این دیار لاک پشتی و اعتبارات آن قطره چکانی است بفرمایید راه کار عملیاتی شما‌چیست؟
شایسته سالاری و تکیه بر توانمندی  نیروهای بومی مدت های مدید است که به محاق رفته بفرمایید شما چگونه می خواهید بر آن تکیه کنید باکدام اهرم دخالت  و مهره چینی یا نظارت؟
مدیران کشوری در بازدیدهای خود از این حوزه عادت به ویزیت سرپایی و تزریق مُسکن دارند؛ تجویز شما چیست؟
اگر یک مرغی در دوقوز آباد تخم بگذارد، نماینده ها می گویند ما در عملکرد او شریکیم اما از نظارت بر قیمت همان تخم مرغ هم عاجزند شما چطور…؟
سخن در این باب فراوان است اما برادران عزیز مردم عوض شده اند، سطح افکار عمومی ارتقا یافته اگر رای مردم را می خواهید باید حرف حساب داشته باشید و البته اندکی هم‌ شجاعت در بیان حقایق …!!!
وکلام آخر: به فریاد کردن که زر مغربیست / چه حاجت محک خود بگوید که چیست

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.