روی خط وعده ها

اجرای شبکه آبیاری و زهکشی کمندان ازنا تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل آب منطقه ای: شبکه های آبیاری – زهکشی در پایین دست سدکمندان در حال اجرا می باشد که هدف از اجرای این پروژه، ایجاد شبکه های اصلی برای آبیاری اراضی پایین دست سد به میزان ۴۲۰۰هکتار می باشد .
کد خبر : 6912
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
اجرای شبکه آبیاری و زهکشی کمندان ازنا تا پایان ۱۴۰۳

شبکه آبیاری و زهکشی کمندان ازنا برای آبیاری ۴۲۰۰ هکتاراراضی کشاورزی پایین دست سد در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : داریوش حسن نژاد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای  لرستان بااعلام این مطلب گفت : عملیات اجرایی شبکه آبیاری و زهکشی کمندان در سال ۱۳۸۴در شهرستان ازنا شروع شده است که در حال حاضر ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی افزود: شبکه های آبیاری – زهکشی در پایین دست سدها برای استفاده از حجم آب های تنظیمی ساخته می شوند که این شبکه ها برای انتقال آب به اراضی کشاورزی با هدف کاهش هدر رفت آب انجام می شود.

حسن نژاد تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه، ایجاد شبکه های اصلی برای آبیاری اراضی پایین دست سد به میزان ۴۲۰۰هکتار می باشد .

محل تأمین اعتبار شبکه آبیاری و زهکشی کمندان از  اعتبارات ملی – استانی بوده و اعتبار هزینه شده تا کنون ۵۰.۴۴ میلیارد تومان بوده و اعتبار موردنیاز جهت تکمیل پروژه ۲۵۰ میلیارد تومان می باشد و پیش بینی می شود درصورت تامین اعتبار تا پایان سال  ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.