شهردار الیگودرز خبر داد:

احداث کشتارگاه صنعتی جدید با همکاری شهرداری ازنا

شهردارالیگودرز با اشاره به قدمت سالن و فرسودگی تاسیسات آن"از تفاهم باشهرداری ازنا جهت ساخت یک کشتارگاه صنعتی ومجهزبا هدف تامین نیاز هردوشهرستان "خبر داد.
کد خبر : 7350
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

شهردار الیگودرز از ساخت و احداث یک واحد کشتارگاه صنعتی جدید با همکاری شهرداری ازنا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: در ادامه سرکشی های سرزده دادستانی و شهردارالیگودرز، ازکشتارگاه دام شهرداری،   نشستی باحضور بسحاق شهردار الیگودرز، جمشیدی نماینده دادستانی ، رؤسا و معاونین ادارات جهادکشاورزی، بهداشت و درمان،سازمان آب و فاضلاب، دامپزشکی ،محیط زیست، بهداشت ،معاونین خدمات شهری ، فرهنگی اجتماعی و کارشناسان مربوط شهرداری الیگودرز،  مشکلات کشتارگاه الیگودرز بررسی و درجهت رفع مشکلات و تامین نیازهای این واحد تصمیمات لازم اتخاذ گردید. .
علیمیرزا بسحاق شهردار الیگودرز در این نشست ضمن تقدیر از حساسیتهای دادستان محترم برای صیانت از سلامت جامعه. ضمن تشریح اقدامات انجام شده در کشتارگاه طی دو سال اخیر ،بیان داشت : متاسفانه کشتارگاه دام علی رغم همه حساسیت‌ها، فاقد انشعاب گاز و اتصال به سیستم فاضلاب شهری بود، که در اولین اقدام،انشعاب گاز کشتارگاه وصل وکارساخت قرنطینه و تهیه و نصب دستگاه پیش سرد، انجام وهمزمان نسبت به ساماندهی ساختمانی وباز سازی داخلی،سالن اقدام گردید،درمورداتصال سیستم فاضلاب نیزاقدامات لازم جهت برطرف نمودن موانع شکلی وساختاری آن پایان پذیرفته که باهمکاری اداره امورآب وفاضلاب اجرایی خواهد شد.
شهردارالیگودرز با اشاره به قدمت سالن و فرسودگی تاسیسات آن
“از تفاهم باشهرداری ازنا جهت ساخت یک کشتارگاه صنعتی ومجهزبا هدف تامین نیاز هردوشهرستان “خبر داد،
جمشیدی نماینده دادستان در این جلسه از شرایط نامطلوب سالن کشتارگاه در سرکشی نخست و ابلاغ آن کاستی‌ها به شهردار محترم خبر داد واضافه کرد،: خوشبختانه در مدت کوتاهی با سرکشی مجدد شاهد تغییرات لازم و مطلوب بودیم که این همراهی  و همت مهندس بسحاق ،قابل تقدیر است ،ایشان پیگیری مطالبات مردم را در جایگاه مدعی العموم وظیفه دادستانی برشمردوسلامت عمومی مردم را دغدغه همیشگی دادستانی برشمرد و اضافه کرد ؛در تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد و با هر گونه به خطر افتادن بهداشت و سلامت جامعه بطور جدی برخورد می‌گردد.و اهمال و کوتاهی از هیچ دستگاهی در اين موضوع  پذیرفته نخواهد بود.
ایشان با تاکید بر ضرورت تعامل و همراهی بین دستگاهی ،این مهم را دررفع  مشکلات شهر، بسیار کارگشا برشمرد و بر پرهیز از موازی کاری تاکید ورزید.
درادامه دیگر حاضران با بیان دیدگاه‌های کارشناسی به اقدامات انجام شده در  وظایف سازمانی خود اشاره کردند و آمادگی خود را در جهت پیگیری مصوبات جلسه تا اجرایی شدن آن در سریعترین زمان اعلام داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.