اقتصادی

اختصاص ۳۰ میلیارد برای توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا

حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی ازنا خبر داد.
کد خبر : 4702
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
اختصاص ۳۰ میلیارد برای توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا

اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد برای توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا تخصیص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : حسین گودرزی در سخنانی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی ازنا اظهار داشت: این منطقه ویژه اقتصادی بزرگترین فرصت برای توسعه و سرمایه گذاری در شهرستان ازنا است.
وی عنوان کرد: این منطقه ویژه اقتصادی مهم‌ترین مزیت شهرستان ازنا و حتی استان لرستان است. وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته، وسعت زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا به حدود ۵۰۰ هکتار رسید افزود: دیوار کشی اطراف این منطقه وِیژه اقتصادی نیز انجام شده است.
گودرزی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در این منطقه ویژه اقتصادی عنوان کرد: در این راستا از معاون وزیر صمت و همچنین رئیس سازمان صنایع کوچک برای بازدید از این منطقه ویژه اقتصادی دعوت به عمل آوردیم.
وی تصریح کرد: درخواست ۳۰ میلیارد تومان برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی ازنا داده شد که با این امر موافقت شد.
وی بیان کرد: امسال این اعتبار برای تأمین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا اختصاص پیدا خواهد کرد.
گودرزی با بیان اینکه انتظار داریم که با اختصاص این اعتبار سرعت کار در این منطقه ویژه اقتصادی بالا برود گفت: امیدواریم با این اقدامات زمینه جذب سرمایه گذار در شهرستان ازنا با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های انحصاری که دارد فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.