سخن سردبیر

ازنا‌ حرف بزن‌می خواهد نه باد بزن

در یک‌نگاه کلی ازنا به عنوان موطن و سرزمین مادری همه ما، مادام که بر مدار بزرگان و دلسوزان بود از دهستان به بخش و از بخش به شهرستان تبدیل شد اما هرکجا که منفعت جایگزین مصلحت گشت، شهر هم‌ عقب گرد کرد.
کد خبر : 2732
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۲۰
ازنا‌ حرف بزن‌می خواهد نه باد بزن

پیشاپیش با عرض تبریک ایام سال نو و آرزوی سعادت و سلامت برای همه همشهریان ارجمند و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره عزیزانی که در این سال از میان ما رفتند. بدان امید که سال آینده سالی متفاوت از امسال باشد ‌با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و محدودیت های کرونایی مطالبه عمومی مردم در سال آتی تغییر وضعیت اقتصادی و حرکت به سوی واکسیناسیون عمومی می باشد هر چند سایر مطالبات محلی ما مثل جاده، سد، فولاد و… همچنان بر جای خود استوار است ،اگرچه تلاش های صورت گرفته هم قابل تقدیر می باشد.
در یک‌نگاه کلی ازنا به عنوان موطن و سرزمین مادری همه ما، مادام که بر مدار بزرگان و دلسوزان بود از دهستان به بخش و از بخش به شهرستان تبدیل شد اما هرکجا که منفعت جایگزین مصلحت گشت، شهر هم‌ عقب گرد کرد..!!!
در همه این سالها به تحقیق و تجربه دریافته ایم اگر در سایر مناطق باید پای حق ایستاد در استان ما باید برای حق جنگید و‌ مطالبه و مبارزه کرد، البته این مبارزه هم مثل همه ‌مبارزات اجتماعی شکست دارد، پیروزی دارد، مهم آن است که ادامه داشته باشد…!!!
به جمیع این‌جهات درخواست ما از بزرگان، فرهنگیان ، مراجع اجتماعی و کلیه ‌افراد دلسوز شهر آن است که در ایام سال نو که امکان گفت و شنود بیشتر است در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و مهارت افزایی اجتماعی تلاش نمایند ‌چرا که امروز بهترین عیدی برای شهر ما داشتن شهروند آگاه و مطالبه گر است، زیرا در راه رفع تبعیض و نا عدالتی، ازنا حرف بزن می خواهد نه باد بزن…!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.