پرسشی از منتقدین زیویار:

از کجا معلوم استاندار بعدی صفرکیلومتر نباشد

آن روز که ما خواهان تغییر این تصمیم بودیم ابتدای دولت بود و مجمع نمایندگان لرستان نیز به اصطلاح در اوج بود.امروز اما در ماه های پایانی دولت هستیم..
کد خبر : 7370
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
از کجا معلوم استاندار بعدی صفرکیلومتر نباشد

در ابتدای این‌مطلب و قبل از هرگونه پیش داوری ذکر این نکته ضروری است که هدف از نگارش این سطور دفاع از عملکرد آقای استاندار نیست چه اینکه در بدو ورود ایشان درست در مهرماه ۱۴۰۰ طی مطلبی تحت عنوان “پرسشی از وزیر کشور” با ذکر دلایل انتقاد خود را نسبت به انتصاب این برادر ارجمند مطرح نمودیم.
اکنون چند سال از آن تاریخ گذشته و خیلی از دوستانی که آن روز ساز موافق کوک کرده بودند به جمع منتقدان پیوسته اند ، حال آن که اولین و مهمترین شرط هر گونه تحلیل و تصمیم در حوزه مدیریت توجه به شرایط زمانی است.
آن روز که ما خواهان تغییر این تصمیم بودیم ابتدای دولت بود و مجمع نمایندگان لرستان نیز به اصطلاح در اوج خودش بود.
امروز اما در ماه های پایانی دولت هستیم و اغلب نمایندگان فعلی بازمانده از کورس رقابت بی انگیزه اند؛ نمایندگان‌منتخب نیز به راهرو های مجلس و دالان های سیاست ناآشنا…!!!
از قضا عده ای هم در تهران از دست یابی به غنایم انتخاباتی بی نصیب مانده  و مترصد چنین شرایطی هستند که به بهانه همین انتقادات نور چشمی های خود را به بدنه دولت تزریق کنند؛ چه دیواری هم کوتاه تر از دیوار لرستان…؟!!!
به جمیع این جهات دوستان ما در حوزه مطالبه گری که قاطبه ی آنها افراد دلسوزی هم هستند بهتراست قبل از تغییر مدیران به دنبال اصلاح مکانیزم انتخاب مدیران باشند؛ نه این که هر کس آمد بگوییم قربان قبلی!!!
روی دیگر این سخن  هم با جناب استاندار است تا صدای منتقدین را شنیده و در کابینه محلی خود تجدید نظر فرمایند. فراموش نکرده ایم که در دولت های قبل همان مردمی که در سفر اول با ساز و دهل به استقبال رییس جمهور رفته بودند، در سفر دوم شعار می دادند “به وعده هات عمل کن/ استاندار عوض کن”

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.