اقتصادی

اطلاعیه ثبت اطلاعات واحدهای تولیدی ازنا

برای شفاف سازی نظام تولید، توزیع و همچنین کنترل قیمت‌ها در کشور کلیه واحدهای تولیدی ملزم به ثبت اطلاعات خود در سامانه‌جامع تجارت هستند.
کد خبر : 3226
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
اطلاعیه ثبت اطلاعات واحدهای تولیدی ازنا

 

ثبت اطلاعات واحدهای عرضه کننده کالا، واحدهای تولیدی، توزیعی و تجاری در سامانه‌ جامع تجارت الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه :با توجه به تصمیمات دولت و ابلاغ دستورالعمل ضرورت ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت به آدرس (www.ntsw.ir) و انبارها برای شفاف سازی نظام تولید، توزیع و همچنین کنترل قیمت‌ها در کشور کلیه واحدهای تولیدی ملزم به ثبت اطلاعات خود در سامانه ذکر شده هستند.
ثبت اطلاعات مربوط به تولید، نگهداری، توزیع کالاها در سامانه جامع تجارت الزامی بوده  همه واحدهای اقتصادی شامل واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش، کسب و کارهای مجازی که کالاهای مورد نطر را به بازار عرضه می‌کنند مکلف به ثبت ‌نام در سامانه جامع تجارت و اخذ کد نقش و همچنین ثبت نام در سامانه جامع انبارها و ثبت اطلاعات مربوط به محل نگهداری کالاها در سامانه‌های مذکور است.
اجرای این دستورالعمل برای همه واحدهای تولیدی عرضه کننده کالاها ضروری است و با متخلفان براساس نوع تخلف تحت عنوان عرضه خارج از شبکه و احتکار، در چارچوب قوانین تعزیرات حکومتی، نظام صنفی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد قانونی انجام می‌شود.
همچنین با توجه به ممنوعیت خرید و فروش سیمان خارج از بورس کالا براساس تصمیم وزارت صمت، چهار گروه الزام است که نسبت به اخذ کد بورسی سیمان اقدام کنند.
این چهار گروه شرکت های تولیدی سیمان، شرکت های سیمان بر، خریداران با مجوز ساخت پروژه های ملی و همچنین خریداران حقیقی و حقوقی عرضه کننده عمده سیمان هستند.
در صورتی که تولیدکننده‌های خارج از مکانیزم بورس سیمان بفروشد با محدودیت‌ها و برخورد های تعزیری مواجه خواهد شد.
برنامه ریزی و ادامه روند تولید و تحویل در بازار باعث حذف دلالی می‌شود.و متقاضیان سیمان باید به طبقات مختلف تقسیم و میزان مورد نیاز پروژه ها هم شفاف باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.