باحضور معاون وزیر ارشاد صورت گرفت

افتتاح سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا

پس از گذشت ۱۶ سال سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در یک سال گذشته تکمیل و از امروز در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان ازنا خواهد بود.
کد خبر : 6524
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
افتتاح سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا

سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه عصر امروز با حضور سید محمود اسلامی معاون وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا افتتاح شد.

دکتر اسلامی با بیان این مطلب که اربعین حسینی ادامه تاسوعا و عاشورای حسینی است که به ما درس ایثار، از خود گذشتگی، آزادگی و شهادت می دهد، گفت: این حرکت عظیم امروز یک جریان ادامه دار از حماسه و نهضت عاشورا بوده و باید به خاطر سپرد که عاشورا با اربعین تکامل می‌یابد و فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) به ما می آموزد انسان زمانی به سعادت می رسد که هم بنده خدا باشد و هم با شرافت و عدالت زندگی کند.

دکتر سید محمود اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مصوبات دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به استان تاکید کرد: رویکرد دولت مردمی عدالت محوری و توزیع عادلانه فرصت ها، منابع و امکانات بوده و مبنای حضور مجموعه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان لرستان و شهر ازنا صحه بر  همین اصل مهم بوده است.

معاون وزیر ارشاد در ادامه گفت: در مصوبات دور دوم سفر ریاست محترم جمهور ۲۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع های فرهنگی و کتابخانه ها و تالار مرکزی استان مصوب شد که با پیگیرهای انجام شده و اعتبار جذب شده و تلاش مدیران استانی تسریع در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی استان مشهود بوده است.

وی با تقدیر از تلاش های فرماندار جوان و انقلابی شهرستان ازنا تصریح کرد: سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در یک سال گذشته تکمیل و از امروز در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان ازنا خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.