همزمان با هفته دفاع مقدس

افتتاح نمایشگاه آثار هنری خانم فاطمه بلگیوند در نگارخانه نقش قلم شهرستان ازنا

همزمان‌با هفته دفاع مقدس نمایشگاه آثار هنری با تعداد ۱۷ تابلو طراحی از تصاویر شهدای والامقام و جاویدالاثر توسط خانم فاطمه بلگیوند با حضور مسیولین محلی و تعدادی از هنرمندان در نگار خانه نقش قلم شهرستان افتتاح گردید .
کد خبر : 6627
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
افتتاح نمایشگاه آثار هنری خانم فاطمه بلگیوند در نگارخانه نقش قلم شهرستان ازنا

نمایشگاه آثار هنری سر کار خانم فاطمه بلگیوند در نگارخانه نقش قلم شهرستان ازنا افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: امروز مورخ ۴ مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه آثار هنری با تعداد ۱۷ تابلو طراحی از تصاویر شهدای والامقام و جاویدالاثر توسط سرکار خانم فاطمه بلگیوند با حضور حاج اقا سپهوند امام جمعه شهرستان ،،فاتحی فرماندار، سرهنگ مسلمی فرمانده سپاه ،حسنی شهردار و تعدادی از مسولان و هنرمندان در نگار خانه نقش قلم شهرستان افتتاح گردید .

در مراسم افنتاح نمایشگاه حجت الاسلام سپهوند ضمن تشکر از هنرمند جوان و انقلابی گفتند در چند سال اخیر این اولین نمایشگاهی است که با رویکرد انقلابی و تصاویر شهدا در شهرستان ازنا برگزار شده است.
در ادامه بعد از افنتاح نمایشگاه مراسم شعر خوانی با موضوع دفاع مقدس در محل نمایشگاه برگزار گردید در ابتدای مراسم ابتدا محتشم آرا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا ضمن خیر مقدم به مدعوین و گرامیداشت دفاع مقدس گفتند اثار نمایشگاه توسط هنرمند سر کار خانم فاطمه بلگیوند یاد آور رشادتهای رزمندگان شجاع کشورمان می باشد .و از تاکیدات موکد مقام‌معظم رهبری است که فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید انتقال پیدا نماید و باعث خرسندی است که هنرمندی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده امروز با قلم و اندیشه خود به میدان آمده و دوران دفاع مقدس را به ما یاد آوری می نماید.
در ادامه سپهوند امام‌جمعه شهر ستان ضمن تقدیر از خانم بلگیوند هنر مند جوان و ارزشی گفتند در این نمایشگاه و تصاویر فکر زیبا و انقلابی دیده می شود و هنرمندی به میدان آمده که در برابر این همه هجمه توانسته از هنر فاخر و ارزشی دفاع نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.