در جهت حمایت از شعار سال

افراد توانمند سرمایه خود را در مسیر تولید قرار بدهند

حجت الاسلام سپهوند گفت: بین همین نمازگزاران جمعه، مطمئنا کسانی سرمایه دار هستند که باید در جهت حمایت از شعار سال و رشد تولید، سرمایه خود را در مسیر تولید قرار بدهند
کد خبر : 5518
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
افراد توانمند سرمایه خود را در مسیر تولید قرار بدهند

امام‌جمعه ازنا گفت: کسانی سرمایه دار هستند  باید در جهت حمایت از شعار سال و رشد تولید، سرمایه خود را در مسیر تولید قرار بدهند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، به وظایف مردم نسبت به شعار سال اشاره کرد و گفت: همه مردم عزیز باید بستر تحقق شعار سال را در شهرستان فراهم کنند و در این مسیر قدم بردارند.

وی در همین خصوص افزود: بین همین نمازگزاران جمعه، مطمئنا کسانی سرمایه دار هستند که باید در جهت حمایت از شعار سال و رشد تولید، سرمایه خود را در مسیر تولید قرار بدهند تا بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری متحقق شود؛ البته حمایت و روان سازی از جانب مسئولین شرط اساسی این مسئله است.

امام جمعه ازنا با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، بیان کرد: این روز به معنای واقعی عید است و مردم در این روز به اسلام و احکام اسلام رای قاطع دادند و عهد بستند و تاکنون هم پای این عهد با تمام مشکلات مانده اند.

سپهوند با اشاره به ۱۳ فروردین، روز طبیعت، اظهار داشت: اسلام تاکید فراوانی بر حفظ طبیعت دارد و این روز نیز مورد تایید است که مردم با رفتن به طبیعت، با دیدن و عکس گرفتن از مناظر زیبا، از مواهب طبیعت خدادادی لذت ببرند اما با توجه به ایام ماه مبارک رمضان باید شئونات این ماه نیز در این روز رعایت گردد، هیچ اشکالی ندارد مردم در این روز با خانواده به طبیعت بروند و از این روز لذت ببرند، می توان روزه گرفت و به طبیعت رفت؛ اما نباید خدایی ناکرده در این روز که روز نشاط روح است؛ حرکات و رفتار های زشت و منکری صورت بگیرد.

حجت الاسلام علی سپهوند با تقدیر از بیانه وزرات کشور در خصوص مسئله عفاف و حجاب، گفت: ما همچنان بر حفظ حجاب و عفاف پایبند هستیم و باید این فرهنگ در جامعه اسلامی همیشه نهادینه باشد و هیچگونه عقب گرد و موضع انفعالی در این زمینه به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست.

خطیب جمعه شهرستان ازنا در پایان با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز تکریم خیرین، خاطرنشان کرد: خیرین عزیز در کم کردن فاصله های اجتماعی و دستگیری از نیازمندان نقش بسزایی دارند و باید در کارهای خیر از یکدیگر سبقت بگیریم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.