خبر آدینه

انتقاد جدی امام جمعه از بی توجهی مدیران استانی نسبت مشکلات شهرستان ازنا

حجت الاسلام سپهوند در خطبه های نماز جمعه این هفته از نحوه برخورد مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در مقوله جاده پر خطر ازنا- اراک انتقاد نمود. وی با اشاره به تصادفات منجر به فوت این جاده گفت:ظاهرا این حوادث برای مسئولین عادی شده و اگر نمی توانند مشکل مردم را حل کنند، حداقل برای تسلی مردم در منطقه حضور بیابند.
کد خبر : 3516
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
انتقاد جدی امام جمعه از بی توجهی مدیران استانی نسبت مشکلات شهرستان ازنا

امام جمعه از بی توجهی مدیران استانی نسبت مشکلات شهرستان ازنا انتقاد نمود.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام سپهوند در خطبه های نماز جمعه این هفته از نحوه برخورد مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در مقوله جاده پر خطر ازنا- اراک انتقاد نمود.
وی با اشاره به تصادفات منجر به فوت این جاده گفت:ظاهرا این حوادث برای مسئولین عادی شده و اگر نمی توانند مشکل مردم را حل کنند، حداقل برای تسلی مردم در منطقه حضور بیابند.

امام جمعه ازنا در ادامه به موضوع آب پرداخت و خاطر نشان کرد: روا نیست به خاطر ۱۰۰۰ متر لوله مردم ازنا از نعمت آب شرب سر چشمه های خودشان محروم شده و در برخی موارد درگیر بیماری های کلیوی بشوند…!!!
وی علاوه بر مدیران کل این دو حوزه توجه بیشتر استاندار لرستان به مشکلات شهر ازنا را خواستار شد و به نیابت مردم این خطه از رییس جمهور دعوت نمود در سفر پیش رو با حضور در این شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات مردم و پروژه های نیمه کاره قرار بگیرند.

🌐پایگاه خبری، تحلیلی نگین اشترانکوه
http://www.neginoshtorancoo.ir

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.