اولین شهید راه دفاع از سلامت جامعه در لرستان

شهادت شادروان زهرا شیرویه را به جامعه پزشکی و پرستاری ،کادر درمان و مجموعه همکاران در دانشگاه علوم پزشکی بالاخص مردم قدر شناس لرستان تبریک و تسلیت می گوئیم.
کد خبر : 1695
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
اولین شهید راه دفاع از سلامت جامعه در لرستان

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه ؛ مجاهدت در راه سلامت مردم بی شک پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با جانفشانی و فداکاری و ایثار از سلامت مردم دفاع جانانه خود را با تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا در مراکز درمانی شبانه روزی و بی وقفه ادامه میدهند .

در همین راستا ساعتی پیش لرستان اولین شهید راه دفاع از سلامت مردم را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد .با خبر شدیم‌متاسفانه مسئول بخش کرونا یک بیمارستان آیت الله بروجردی
شادروان خانم زهرا شیرویه به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به یاران شهیدش پیوست.

بدینوسیله شهادت سرافرازانه زنده یاد زهرا شیرویه برگی پر افتخار در دفتر زرین خدمات دلاوران پزشک و پرستار و همه کادر درمانی و در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی محسوب می شود .

رئیس ،اعضا هيئت رئیسه ،و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان
شهادت شادروان زهرا شیرویه را به جامعه پزشکی و پرستاری ،کادر درمان و مجموعه همکاران در دانشگاه علوم پزشکی بالاخص مردم قدر شناس لرستان تبریک و تسلیت می گوئیم و از خدا وند متعال برای آن شهید بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمائیم

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.