امام جمعه ازنا تاکید کرد:

اگر درورزش سرمایه گزاری نکنیم باید در آسیب ها هزینه بدهیم

حجت الاسلام سپهوند امام جمعه ازنا گفت: اگر در موضوع ورزش سرمایه گذاری نکنیم باید در آینده چند برابر این مبالغ صرف مبارزه با جرائم و آسیب ها کنیم
کد خبر : 3341
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۱
اگر درورزش سرمایه گزاری نکنیم باید در آسیب ها هزینه بدهیم

امام جمعه ازنا گفت: اگر در موضوع ورزش سرمایه گذاری نکنیم باید در آینده چند برابر این مبالغ صرف مبارزه با جرائم و آسیب ها کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه: حجت الاسلام و المسلمین سپهوند با تبریک هفته تربیت بدنی همگان را به تقوی و پرهیزکاری سفارش کرد.

وی افزود : لازم است در امر ورزش کمیته استقبال و بدرقه ورزشکاران و افتخارآفرینان در شهر ازنا تاسیس شود .

وی گفت: اگر در موضوع ورزش سرمایه گذاری نکنیم باید در آینده چند برابر این مبالغ صرف مبارزه با جرائم و آسیب ها کنیم.

سپهوند به موضوع دین و سیاست پرداخت و گفت : هیچگاه این دو موضوع از هم جدا نبوده اند و در طول انقلاب اسلامی عمده دولت های ما در این زمینه ضعف هایی داشتند که باید بررسی وبرطرف شود .

خطیب جمعه ازنا افزود : در طول دوران مختلف دولتها ، گاهی سرچشمه دین فراموش می شود و بعضی موضوعات متفرقه به اصل تبدیل می شوند.

سپهوند گفت : امروز برگشت به اصل دین یک پیوند مبارکی است و دین ، مذهب، انقلابی گری اصل است و این موضوع در جلسات مشترک با استاندار جدید لرستان و تسری در مدیریت جامعه نیز بیان شده است.

وی گفت : اگر بناست کار ما برکت کند لازمه اش این است که نظام سازی کنیم و اصل نظام بر دین و مذهب استوار باشد، امروز دولت مردان ما متوجه شده اند باید به مذهب، اعتقادات و دین تکیه کرد و امیدواریم دولت انقلابی دستاورد مناسبی در این زمینه داشته باشند/ صدای ازنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.