سرویس فرهنگی

با تصویب شورای فرهنگ عمومی قطعات گلزار شهدای ازنا نام گذاری می گردند.

صبح امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا با موضوع فرهنگ سازی در زمینه رعایت پروتکل ها و جلب مشارکت عمومی در کمک های مومنانه برگزار گردید که با مصوباتی همراه بود.
کد خبر : 2190
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
با تصویب شورای فرهنگ عمومی قطعات گلزار شهدای ازنا نام گذاری می گردند.

 

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: صبح امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا با موضوع فرهنگ سازی در زمینه رعایت پروتکل ها و جلب مشارکت عمومی در کمک های مومنانه برگزار گردید.
حجت الاسلام سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی مشارکت بیشتر اقشار و اصناف مختلف را خواستار شده و برضرورت حمایت اقشار کمتر آسیب دیده از اقشار آسیب پذیر تاکید نمود.
حجت الاسلام سپهوند همچنین خواستار اقدام بزرگان محلی و ریش سفیدان طوایف نسبت به حفظ سلامت بستگان خویش و عدم برگزاری اجتماعات شد که در همین راستا نشستی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.
در ادامه فرماندار شهرستان ازنا نیز با اشاره به لزوم مشارکت عمومی در رعایت پروتکل ها و پیشگیری از اجتماعات، بر راستی آزمایی در جهت توزیع عادلانه و شناسایی نیازمندان واقعی تاکید نمود.
درپایان پس از بحث و تبادل نظر سایر اعضا ضمن‌تاکید بر موارد فوق مصوب گردید در جهت یکسان سازی همه قطعات گلزار شهدا با یک نام واحد (به طور مثال رضوان ۱، رضوان ۲، رضوان ۳ ،….) شماره گذاری گردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.