فرهنگ و هنر

برپایی میز خدمت در حسینیه روستای گرجی

به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با‌حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا میز خدمت در حسینیه روستای گرجی برگزار شد.
کد خبر : 3649
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
برپایی میز خدمت در حسینیه روستای گرجی

میز خدمت در حسینیه روستای گرجی برگزار شد.

به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی میز خدمت در حسینیه روستای گرجی برگزار شد.

در میز خدمت در روستای گرجی که به همت حوزه بسیج مقاومت و پایگاه مقاومت این روستا با حضور محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا برگزار گردید، امام جماعت مسجد، مسئول بسیج هنرمندان شهرستان، رئیس شورای اسلامی روستا هیات امنای مسجد، مسئول پایگاه مقاومت خواهران، مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستا و تعدادی از اهالی حضور داشتند.

محمد لک در این نشست گفت : به مناسبت دهه بصیرت برنامه های متعدد فرهنگی و هنری به صورت مجازی توسط اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اجرا می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  بر ضرورت آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب تاکید کرد: شهید سلیمانی الگویی برای جوانان است و بایستی آرمان های انقلابی این شهید برای جوانان تبیین شود.

در این نشست مقرر گردید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات لازم را در خصوص برگزاری کلاسهای فرهنگی هنری با همکاری بسیج هنرمندان و همچنین تجهیز و راه اندازی کتابخانه کانون فرهنگی هنری (سعادت) با مساعدت شورا و دهیاری و پایگاه مقاومت روستای گرجی انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.