رئیس کل دادگستری لرستان:

برگزاری علنی دادگاه متهمان ترور ماموران انتظامی

محمد رزم در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده ترور مأموران نیروی انتظامی خرم‌آباد به صورت علنی، اظهار داشت: طی عملیاتی که متهمان این پرونده داشتند، منجر به شهادت ستوان «جابر بیرانوند» و همچنین سرباز وظیفه «نجم الدین باوی» شد.
کد خبر : 719
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
برگزاری علنی دادگاه متهمان ترور ماموران انتظامی

خرم‌آباد- رئیس کل دادگستری لرستان، گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده ترور ماموران نیروی انتظامی خرم‌آباد به صورت علنی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ، تحلیلی نگین اشترانکوه :محمد رزم امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده ترور مأموران نیروی انتظامی خرم‌آباد به صورت علنی، اظهار داشت: در عملیاتی که متهمان این پرونده داشتند، منجر به شهادت ستوان «جابر بیرانوند» و همچنین سرباز وظیفه «نجم الدین باوی» شد.

وی با بیان اینکه اقدامات این دو فرد به قصد رعب و وحشت در بین مردم بود، گفت: اقدامات این افراد ناامنی وسیع و روانی در بین مردم و جامعه کرده بود.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر ضرورت حفظ نظم عمومی جامعه و همچنین پاسخ به افکار عمومی در راستای شناسایی این متهمین و رسیدگی به اتهامات آنها، گفت: در این راستا مجوز برگزاری علنی این دادگاه از رئیس قوه قضائیه اخذ شد.

براساس این گزارش، در ساعت ۲ بامداد روز ۱۷ بهمن ماه سال گذشته، مأموران گشت انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین گشت زنی در محله «دره گرم» به دو سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ‌بنزین پارک شده بود، مشکوک شدند که آن‌ها به‌محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می‌کنند. در این درگیری، مهاجمان به تانکر خالی سوخت گاز مایع که در محوطه پمپ‌بنزین پارک شده بود تیراندازی می‌کنند که به انفجار مهیب و شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور منجر می‌شود. در این درگیری، «نجم الدین باوی» از سربازان دلاور و جان‌برکف نیروی انتظامی و ستوان یکم «جابر بیرانوند» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند./ مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.