به همت اداره ارشاد ازنا

برگزاری محفل نورانی انس با قرآن در ازنا

محفل انس با قرآن به مناسبت گرامی داشت شهدای غزه با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسوولان شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا برگزار گردید.
کد خبر : 6805
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
برگزاری محفل نورانی انس با قرآن در ازنا

 محفل نورانی انس با قرآن در ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  امروز دوشنبه هشتم آبان، محفل انس با قرآن به مناسبت گرامی داشت شهدای غزه با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسوولان شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا برگزار گردید.


در ابتدای برنامه میثم محتشم، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا ضمن خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت هشتم آبان‌ماه، سالروز شهادت شهید حسین فهمیده که به نام روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده گفت: با توجه به بهره برداری از سالن آمفی‌تئاتر این اداره، به نیت نزول برکات و نیل به اهداف متعالی فرهنگی هنری، تصمیم بر آن شد که آغاز به کار این سالن با برنامه‌ای قرآنی رقم بخورد.

وی ضمن تقدیم ثواب این برنامه به روح مطهر شهدای مظلوم مقاومت غزه گفت: جهان امروز در بحبوحه‌ی شنیع‌ترین جنایات تاریخ بشر است که توسط خونخوارترین رژیم، در سرزمینی به حسب ظاهر کوچک، اما وسیع به پهنای تاریخِ انسانیت، شهامت و مقاومت، در حال رخ دادن است، اگرچه به جان به این وعده قرآن کریم مومنیم که: «کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن الله» و بی تردید جامعه جهانی به زودی زود این پیش‌بینی قرآنی را فراروی خود خواهد دید.


وی در پایان از همکاری جامعه‌ی رسانه‌ای و خبرنگاران، انجمن قرآن و عترت، موسسه جامعة‌القرآن ازنا، اداره تبلیغات اسلامی و هنرمندان و هنرآموزان قرآنی شهرستان در برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد.
قرائت قرآن توسط استاد سعید ناصری نسب و قاریان، حافظان و قرآن آموزان موسسه قرآن و عترت جامعه القران ازنا از دیگر بخش های برنامه بود.
در پایان ضمن تقدیر از فاتحی، فرماندار شهرستان جهت پیگیری مثمر ثمر در تکمیل و افتتاح سالن صد و هشتاد نفره ازنا، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از هنرمندان تقدیر به عمل آمد.

تهیه و تنظیم: لیلا بیرانوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.