ورزشی

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

این همایش با حضور مسئول ورزش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ازنا، رئیس اداره ورزش و جوانان ومسئولین هئیت همگانی و دوچرخه سواری وهئیت های ورزشی و جمعی از خانواده‌های ازنایی برگزار شد.
کد خبر : 3231
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

همایش پیاده روی خانوادگی در دومین روز از هفته دفاع مقدس با شرکت اقشار مختلف مردم شهرستان ازنا برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه : این همایش ظهر امروز با حضور مسئول ورزش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ازنا، رئیس اداره ورزش و جوانان ومسئولین هئیت همگانی و دوچرخه سواری وهئیت های ورزشی و جمعی از خانواده‌های ازنایی از ابتدای ۳۵ متری شاهد تا ترمینال مسافربری ازنا برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و امورجوانان شهرستان ازنا در این همایش ضمن تقدیر از حضور خانواده ها، گفت: سلامتی بدنی یکی از نعمت‌های الهی است که باید قدر آن بخوبی دانسته شود.

مرتضی آذرخوش اضافه کرد: ورزش ضامن سلامتی جسم و روح است و حفظ این سلامتی بر هر انسانی واجب و ضروری است که پیاده روی از شاخص ترین ورزش‌هاست که موجبات سلامتی جسم و روح هر انسان را فراهم می‌ نماید از اینرو بایدفرهنگ پیاده روی را نیز ترویج دهیم.

آذرخوش در پایان، از جناب حشمت بهمنی فرماندار شهرستان ازنا، سرهنگ سالاروند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی، سرهنگ یاراحمدی پلیس راهور و اعضاء شورای شهر و همه کسانی که در این همایش پیاده روی اداره ورزش وجوانان را در برگزاری مراسم همراهی و یاری نمودند تشکر و تقدیر ویژه نمود .

در انتهای این مراسم، به قید قرعه تعدادی جوایز در بین شرکت کنندگان اهدا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.