سخن سردبیر

بهداشت و درمان ازنا / کم لطفی دانشگاه یا کم کاری نمایندگان

"حق ازنا نزد من‌محفوظ است" این عبارت عین وعده ای است که ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جلسه ای که در شهرستان بروجرد برگزار شد به ما داده بود حال این که علت اعتراض ما در آن جلسه و زیاده خواهی یکی از نمایندگان استان چه بود، بماند...!!!
کد خبر : 6737
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
بهداشت و درمان ازنا / کم لطفی دانشگاه یا کم کاری نمایندگان

 

“حق ازنا نزد من‌محفوظ است”

این عبارت عین وعده ای است که ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جلسه ای که در شهرستان بروجرد برگزار شد به ما داده بود حال این که علت اعتراض ما در آن جلسه و زیاده خواهی یکی از نمایندگان استان چه بود، بماند…!!!

با این مقدمه اکنون چندین ماه است که از آن وعده گذشته اما خبری از تحقق آن نیست و این درحالی است که طی این‌ مدت خیرین سلامت از محل کمک های مردمی چند میلیارد تومان در جهت ساخت اتاق عمل و پایگاه بهداشتی هزینه کرده اند اما حالا که نوبت سهم دانشگاه شده گویا ازنا مشمول کم لطفی برخی مدیران میانی دانشگاه گردیده است…!!!
در همین راستا سالهای سال است که بهداشت و درمان ازنا درگیر بازی” اول مرغ یا تخم مرغ شده” وقتی می گوییم متخصص نداریم می گویند زیرساخت ندارید ؛ وقتی می گوییم زیرساخت می گویند متخصص ندارید…!!!
در میانه ی این دور بی حاصل اما چند سال است که اراده عمومی در قالب یک تشکل مردم نهاد به کمک دولت آمده و تلاش می کند بخشی از این‌مشکل را مرتفع نماید.
اکنون بعد از گذشت چندسال به گواه ناظران و مسئولین خود دانشگاه بسیاری از زیرساخت های لازم ازجمله: ccu،icu،nicu،ldr و… فراهم‌گردیده و تنها مانع حضور متخصصان در ازنا اتاق عمل بود که آن هم با مشارکت خیرین تا حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بهره برداری از آن منتظر پرداخت سهم دانشگاه است.
از دانشگاه که بگذریم بخشی از این‌مشکل هم نتیجه کم کاری مجمع نمایندگان لرستان در انجام وظایف نظارتی خویش است که در میان عکس ها و گزارش های ریز و درشت در هاله ای از ابهام قرار گرفته است ، ای کاش حداقل نگاه می کردند ببینند سایر نمایندگان‌چطور از اهرم هایی که در اختیار دارند، برای منطقه خودشان امتیاز می گیرند…!!!
به هر روی انتظار عمومی آن است که مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی نسبت به انعکاس و تحقق مطالبات اهتمامی بیشتر و مجمع نمایندگان نسبت به سلامتی زنده ها بیشتر از سرسلامتی مرده ها توجه نمایند…!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.