رئیس بیمارستان ازنا تشریح کرد:

بیش از ۷۰۰ مبتلا در روز ویزیت می‌شود/مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

وحیدرحیمی گفت:از ابتدای موج جدید آنفولانزا که در فصل پائیز شیوع پیدا کرد روزانه بیش از ۷۰۰ مبتلا در بیمارستان امام علی (ع) توسط پزشکان ویزیت می‌شود.
کد خبر : 4791
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
بیش از ۷۰۰ مبتلا در روز ویزیت می‌شود/مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

‍ رئیس بیمارستان ازنا گفت؛ بیش از ۷۰۰ مبتلا در روز ویزیت می‌شود، مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا گفت؛ بیمارستان ازنا تنهاترین مرکز خدمات درمانی شبانه روزی است و بیشتر از توان خود در حال خدمات رسانی به مبتلايان است مردم توصیه های بهداشتی را بجدی رعایت کنند.

“وحیدرحیمی” در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد؛ از ابتدای موج جدید آنفولانزا که در فصل پائیز شیوع پیدا کرد روزانه بیش از ۷۰۰ مبتلا در بیمارستان امام علی (ع) توسط پزشکان ویزیت می‌شود.

رئیس بیمارستان شهرستان ازنا با بیان اینکه  این حجم از مراجعین برای بیمارستانی که  تنهاترین مرکز درمانی شبانه روزی شهرستان است سنگین میباشد تصریح کرد؛ بیمارستان با مواجهه با موج جدید آنفولانزا بیشتر از توان خود درحال خدمات رسانی درمانی به بیماران مبتلایان به آنفولانزا است این درحالیست که بقیه درمانگاه‌ها فاقد پزشک می‌باشند و بیمارستان این بار را به تنهایی به دوش می کشد.

وی مشکلات موجود را ناشی از کمبود پزشک و چند قلم #دارو دانست و افزود؛ بدلیل پاره ای مسائل که ریشه سراسری دارد امکان افزایش پزشک سوم در بیمارستان وجود ندارد اما با اینحال دو پزشک در بخش درمانگاهی بیمارستان مستقر شده است و علیرغم ازدیاد مبتلایان روند نوبدهی بشکل روان در حال انجام است و رفع مشکل کمبود چند قلم داروی آنتی‌بیوتیک و سرم در حال پیگیری است.

رحیمی بااشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم گفت؛ مردم عزیز پروتکل های بهداشتی را در فصل  آنفولانزا با جدیت رعایت کنند ماسک استفاده کنند و با رعایت فاصله اجتماعی از شستشوی دست ها غافل نشوند تا از این موج بسلامتی عبور کنیم.

تهیه و تنظیم خبر: سعیدپوریان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.