تأمین و عرضه مرغ مورد نیاز شهرستان ازنا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ازنا از تأمین و عرضه مرغ مورد نیاز شهرستان خبر داد و تاکید کرد این روند با روال عادی و بی وقفه ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 2764
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
تأمین و عرضه مرغ مورد نیاز شهرستان ازنا

‍ ‍ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ازنا از تأمین و عرضه مرغ مورد نیاز شهرستان خبر داد و تاکید کرد این روند با روال عادی و بی وقفه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: مهندس درویشی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت دوازدهمین ستاره فروزان آسمان امامت و ولایت، منجی نسل، حضرت مهدی (عج) گفت: برابر برنامه ریزی های انجام شده مرغ مورد نیاز شهروندان عزیز بطور روزانه تأمین و عرضه خواهد شد و هیچ مشکلی در این مسیر وجود نخواهد داشت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ازنا گفت: با تلاش مستمر کارگروه مربوط به تأمین، عرضه و نظارت بر تولید و عرضه مرغ، از جمله نمایندگان جهادکشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، دامپزشکی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی، مرغ مورد نیاز جهت مصرف شهروندان عزیز همه روزه تأمین و عرضه خواهد شد.
وی با بیان اینکه واحدهای مرغداری شهرستان با ظرفیت بسیار مطلوب کاملاً فعال میباشند و حجم قابل توجهی مرغ جهت عرضه به بازار وجود دارد گفت: با توجه به اینکه نگهداری طولانی مدت مرغ در فریزر موجب کاهش کیفیت و از دست رفتن ارزش غذایی آن میشود از شهروندان محترم درخواست دارم که از خرید مازاد بر نیاز هفتگی خودداری نمایند و شایعات مربوط به کمبود مرغ در روزهای آینده کاملاً بی اساس است.
مدیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: علیرغم تعطیل رسمی روز دوشنبه به مناسبت نیمه شعبان ، فردا نیز حدود ۹ تن مرغ گرم در بازار عرضه و بفروش خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.