شهردار ازنا خبر داد:

تسویه حساب کامل عیدی و پاداش پرسنل شهرداری ازنا

شهردار ازنا گفت: عیدی و کلیه مطالبات کارگران و کارکنان شهرداری ازنا اعم از رسمی و شرکتی تسویه شد.برای اولین بار هیچگونه بدهی معوق حقوقی و سنواتی به کارگران پرتلاش شهرداری نداریم.
کد خبر : 7415
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

حساب عیدی و پاداش کلیه کارگران و کارکنان شهرداری ازنا نسویه شد
به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: شهردار ازنا ضمن اعلام این خبر گفت: عیدی و کلیه مطالبات کارگران و کارکنان شهرداری ازنا اعم از رسمی و شرکتی تسویه شد.برای اولین بار هیچگونه بدهی معوق حقوقی و سنواتی به کارگران پرتلاش شهرداری نداریم.
منوچهر حسنی افزود: علاوه بر تسویه کامل مطالبات حقوق و مزایای کارکنان جهت کمک به معیشت کارگران شرکتی،شهرداری به هرکدام از این عزیزان مبلغ سه میلیون تومان به عنوان هدیه از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر پرداخت شده است و همچنین برای هرکدام بن کارتی به مبلغ 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
شهردار ازنا در ادامه گفت:به لطف خداوند و عنایات حضرت ولی عصر(عج) مطالبات بیمه ای و طلب پیمانکاران از سنوات قبل نیز پرداخت شده و شهرداری ازنا بعنوان یک شهرداری پیشرو در استان به خدمت رسانی به مردم و شهروندان مشغول است.این در حالیست که همزمان روند اجرای طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی نیز با سرعت و پیشرفت فیزیکی بالا در حال انجام است.

📥روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ازنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.