سخن سردبیر

هوای شترکوه و گاز گران

نظر به تردید و شک و شبهه برخی مسئولین‌محترم در سردسیر بودن شهرستان ازنا به جای فصل بهار و تابستان، در این روزهای یخبندان از مسئولین محترم اداره گاز در سطوح کشوری و استانی جهت حضور در شهرازنا دعوت به عمل می آید.
کد خبر : 7213
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
هوای شترکوه و گاز گران

دعوت از مسئولین اداره گاز برای سفر به اشترانکوه به حساب مردم ازنا

نظر به تردید و شک و شبهه برخی مسئولین‌محترم در سردسیر بودن شهرستان ازنا به جای فصل بهار و تابستان، در این روزهای یخبندان از مسئولین محترم اداره گاز در سطوح کشوری و استانی جهت حضور در شهرازنا دعوت به عمل می آید؛ باشد که تفاوت بازدید میدانی و  گزارش های روی کاغذ بر ایشان هویدا گردد.
شایان توجه است کلیه هزینه های سفر و اقامت و پذیرایی ویژه توسط مردم ازنا تقبل خواهد شد.

در همین راستا ضمن تقدیر از حسن توجه و جوابیه مسیولین محترم شرکت گاز لرستان مبنی بر انجام اقلیم بندی مناطق کشور توسط پژوهشکده هواشناسی اگر چه مادوست داشتیم میزبان مدیران شرکت گاز باشیم اما حالا که توپ در زمین هواشناسی افتاده ؛ همان دعوت را از کارشناسان محترم پژوهشکده هواشناسی نیز داریم که  در این ایام سرما و یخبندان به شهر ازنا سفر کنند و تنها به این سوال افکار عمومی پاسخ بدهند که چگونه ممکن است با این حجم برف و سرما و میزان برودت هوا شهری مثل ازنا با مناطقی با اختلاف دمای مشهود در یک اقلیم قرار بگیرند؟ از قدیم هم گفته اند یزد دیراست گز که دیر نیست…!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.