اطلاعیه

تغییر ساعات کاری ادارات لرستان

به منظور رعایت الگوی مصرف برق و افزایش پایداری شبکه و تامین برق مورد نیاز منازل مسکونی ساعات کار اداری به شرح زیر تغییر می یابد.
کد خبر : 1532
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
تغییر ساعات کاری ادارات لرستان

 

به منظور رعایت الگوی مصرف برق و افزایش پایداری شبکه و تامین برق مورد نیاز منازل مسکونی ساعات کار اداری به شرح زیر تغییر می یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ،با عنایت به پیشنهاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل مدیریت بحران مبنی بر کاهش ساعت کار ادارات استان، بدین وسیله ساعات کار کلیه ادارات،شرکت های دولتی، بانک ها ،شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی استان از تاریخ ۲۱ تیرماه لغایت ۳۱ مرداد به شرح زیر اعلام می گردد:

۱-روزهای شنبه لغایت پنجشنبه از ساعت ۷:۱۵ الی ۱۳.

۲- ساعات کار بیمارستان ها ،مراکز درمانی، دستگاه های خدمات رسان، امدادی و آتش نشانی به روال گذشته خواهد بود و مشمول این مصوبه نمی‌شود.

۳- مدیران دستگاه های اجرایی موظفند ترتیبی اتخاذ نمایند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته و کلیه دستگاه ها تجهیزات و سیستم سرمایشی و روشنایی را خاموش نمایند.

۴- شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمانها در دوره زمانی فوق‌الذکر موظف است گروه هایی را تشکیل و نتیجه را هر ۱۵ روز به استاندار محترم گزارش نمایند.

۵- با اعلام شرکت توزیع برق و استان مبنی بر پایداری شبکه و تامین برق مورد نیاز این مصوبه لغو می‌گردد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.