دیپلماسی محلی

تقدیر از اقدام ‌راهبردی فرمانداران دو شهر ازنا و اراک

ابتکار عمل فرمانداران دو شهر ازنا و اراک در نشست مشترک با موضوع جاده اقدامی قابل‌تقدیر است. پیشتر نیز امضای نامه مشترک بین مجمع نمایندگان لرستان و مرکزی این مطالبه را از یک‌مطالبه شهرستانی و استانی به یک مطالبه منطقه ای تبدیل نمود.
کد خبر : 3946
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تقدیر از اقدام ‌راهبردی فرمانداران دو شهر ازنا و اراک

 

با وجود پیشرفت نسبی جاده ازنا – اراک در محدوده استان لرستان همچنان شاهد بروز تصادفات منجر به فوت بوده و همین دلیل این پروژه را در صدر مطالبات مردم این‌منطقه قرار داده است ، در نگاهی واقع بینانه اما تکمیل قطعات باقیمانده پایان کار جاده نخواهد بود زیرا بخش عمده ای از این‌مسیر در محدوده همسایه مجاور ما یعنی استان مرکزی واقع شده که پیگیری جاده از سمت اراک را بسیار ضروری می نمود.
در همین راستا ابتکار عمل فرمانداران دو شهر ازنا و اراک در نشست مشترک با موضوع جاده اقدامی قابل‌تقدیر است.
پیشتر نیز امضای نامه مشترک بین مجمع نمایندگان لرستان و مرکزی این مطالبه را از یک‌مطالبه شهرستانی و استانی به یک مطالبه منطقه ای تبدیل نمود.

با این حال اگرچه در ابتدای هر سال شاهد انتشار خبر تخصیص اعتبار برای این‌جاده هستیم اما در حقیقت آنچه کار را پیش می برد تزریق اعتبار است نه فقط تخصیص آن که در این‌جهت هم پیگیری نمایندگان مجلس به خصوص در کمیسیون برنامه و بودجه می تواند راه گشا باشد.

در پایان ضمن تقدیر از پیگیری های صورت گرفته توسط حجت الاسلام‌ سپهوند و تشدید نظارت مقامات قضایی ، انتظامی و همچنین مدیران حوزه راه و شهرسازی امیدواریم این اقدامات استمرار داشته باشند.

محسن دهقان‌نژاد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.