نماینده الیگودرز تصریح کرد:

توان پایین پیمانکاران در حوزه حمل و نقل جاده‌ ای

دکتر خدابخشی با اشاره به اینکه زیرساخت شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل جاده‌ای مناسب نیست، گفت: اعتبارات تخصیص داده شده به حوزه حمل و نقل جاده‌ای به دلیل توان پایین پیمانکار خوب هزینه نمی‌شود.
کد خبر : 4400
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
توان پایین پیمانکاران در حوزه حمل و نقل جاده‌ ای

نماینده الیگودرز گفت: ردیف‌های ملی اخذ شده مشکل زیادی از راه‌های روستایی شهرستان الیگودرز را حل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زیرساخت شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل جاده‌ای چندان مناسب نیست، گفت: اعتبارات تخصیص داده شده به حوزه حمل و نقل جاده‌ای به دلیل توان پایین پیمانکار خوب هزینه نمی‌شود و در مواردی حتی نمی‌توانیم اعتبارات را جذب کنیم.

براساس این‌گزارش محمد خدابخشی در حاشیه سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان الیگودرز اظهار کرد: ظرف چند روز اخیر شاهد سفر سه نفر از مدیران ملی در راستای بررسی مشکلات و مسائل مختلف به شهرستان الیگودرز بودیم.

وی افزود: در سفر مشاور وزیر ارتباطات مشکلات تمام نقاط جمعیتی هم به لحاظ پوشش تلفن و هم اینترنت بررسی و به اپراتور ایرانسل و همراه اول ابلاغ شد، همچنین برای های وب هم تعهداتی ایجاد شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور مشخص قرار شد نقاط جمعیتی دستگرد فیروزآباد منطقه زز و ماهرو ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف شود، در این رابطه موضوع به اپراتور همراه اول ابلاغ شد.

خدابخشی بیان کرد: همچنین در روستای موس و گله یار مجوز دکل مخابراتی صادر و قرار است تجهیزات بی تی اس تلفن همراه تهیه شود، و در صورت رفع مشکل دسترسی توسط راهداری دکل نصب شود.

وی افزود: همچنین بر رفع مشکل اینترنت روستای خمه تاکید شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از مناطق عشایری هم گفت: جاده بین مزارع، کانال انتقال آب، جایگاه سوخت مواردی بود که توسط عشایر مطرح و قرار است در زمینه رفع مشکلات سازمان امور عشایری ورود کند، همچنین سازمان امور عشایری 500 میلیون تومان برای انجام‌ مطالعات جهت چگونگی حل مشکل آبرسانی به مناطق عشایری بازدید شده را تقبل کرده است.

خدابخشی افزود: نکته دیگر جاذبه گردشگری مناطقی است که بازدید کردیم، وجود یک آبشار در منطقه، جاذبه ‌ای است که در صورت وجود زیر ساخت ها و طرح مطالعاتی می‌تواند رونق اقتصادی منطقه را به دنبال داشته باشد.

وی بیان کرد: قرار است طرح مطالعاتی پروژه انجام و به همراه تاییدیه زیست محیطی، پدافند غیر عامل و مطالعات فنی و اقتصادی برای اخذ مجوز ماده 23 در دستور کار کمیسیون استان قرار بگیرد. ‌

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه زیرساخت شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل جاده‌ای چندان مناسب نیست، گفت: با وجود اعتبارات خوب اما به دلیل توان پایین پیمانکار خوب هزینه نمی‌شود و در مواردی حتی نمی‌توانیم اعتبارات را جذب کنیم، البته ردیف‌های ملی مانند جاده الیگودرز – مسجد سلیمان، جاده سپیددشت، مرگسر، چال امامزاده داود، پیرامام، شول آباد، الیگودرز و جاده الیگودرز به گلپایگان که به سمت کوهرنگ خواهد رفت می‌تواند مشکل زیادی از راه‌های روستایی شهرستان را حل کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.