درپاسخ به نیاز مردم

توزیع ‌۴۵ تن روغن درسطح شهر ازنا و روستاهای حومه

رئیس اداره صمت شهرستان ازنا از توزیع بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی در این شهرستان خبر داد. وی تصریح کرد‌توزیع تا اشباع بازار ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 2376
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
توزیع ‌۴۵ تن روغن درسطح شهر ازنا و روستاهای حومه

 

رئیس اداره صمت شهرستان ازنا از توزیع بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حمیدرضا قلیان در گفتگو با خبرنگاران گفت : در راستای تنظیم عرضه و تقاضای کالا در بازار و تامین روغن مصرف کننده مقدار ۴۰ تن روغن خوراکی در شهر ازنا و روستاهای حومه توزیع شده است.

رییس صنعت معدن و تجارت شهرستان ازنا با بیان این خبر عنوان کرد؛

در همین راستا طی هفته آینده و بزودی نیز مقدار ۲۲ تن روغن خوراکی با نرخ مصوب وارد شهرستان خواهد شد.

وی با این بیان که در تامین روغن مشکل وجود ندارد، تصریح کرد؛
در شهرستان ازنا مشکل خاصی از نظر تامین و توزیع روغن وجود ندارد و هم اکنون نیز در برخی از فروشگاه های زنجیره ای مثل رفاه، افق کورش و فروشگاه های بزرگ درحال عرضه است.

قلیان خاطرنشان کرد؛

دراین خصوص هیچ فروشگاهی حق #فروش_اجباری روغن به همراه کالایی دیگر را ندارد ودر صورت مشاهده و گزارش توسط شهروندان برابر ماده ۶۴ قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صمت ازنا با اشاره به سیاست های دستگاه متبوع خود هدف از توزیع روغن در بین مردم را مبارزه با گرانی و تامین مستقیم مصرف کننده برشمرد و افزود؛

هدف از توزیع روغن تامین نیاز واقعی جهت مصرف شهروندان، تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت و احتکار کالا در فروشگاه ها است.

وی با اشاره به کشفیات اخیر بازرسان بازار یادآور شد؛

در ماه های اخیر مقدار ۱۲ تن روغن احتکار شده در انبارها با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه ازنا ، اداره صمت، اتاق اصناف در چند نقطه شهر شناسایی و کشف شد که با رای تعزیرات حکومتی و نرخ مصوب در بین شهروندان توزیع گردید.

قلیان دست آخر با افزودن این خبر تصریح کرد؛
برنامه های توزیع روغن در این شهرستان ادامه دارد و برای جبران کمبود بازار مصرف، مقدار روغن مورد نیاز مصرف کننده بخش خانگی و تجاری در بازار عرضه خواهد شد و این توزیع تا اشباع بازار با همکاری سازمان صمت استان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.