اخبار شهرستان

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب از مطالبات جدی مردم ازنا

فرماندار ازنا تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر ازنا و روستای دربند را از دیگر خواسته های بحق و مطالبات مردم دانست و خواستار تأمین اعتبار مورد نیاز برای این پروژه شد.
کد خبر : 6697
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
تکمیل تصفیه خانه فاضلاب از مطالبات جدی مردم ازنا

فرماندار ازنا در دیدار با مدیرعامل آبفاتا کید کرد : تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب از مطالبات جدی مردم شهرستان ازنا است

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: مهندس اکبریان مدیرعامل آبفای لرستان ضمن سفر به شهرستان با محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب گفتگو کرد.

فاتحی فرماندار ازنا در این دیدار ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین و تشکر از زحمات پرسنل خدوم شرکت آبفا ، تامین و توزیع آب را مهم دانسته و نقش آب در بخش های مختلف را حیاتی ذکر کردند .

فرماندار ازنا در این راستا دغدغه های تامین آب شرب سالم در سطح شهرستان را مورد تاکید قرار داد و به همینظور خواستار رفع نواقص تصفیه خانه آب شرب شهر ازنا ، تکمیل طرح آبرسانی به روستاهای سطح بخش جاپلق از سد کمال صالح شد.

فاتحی در ادامه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر ازنا و روستای دربند را از دیگر خواسته های بحق و مطالبات مردم دانست و خواستار تأمین اعتبار مورد نیاز برای این پروژه شد.

وی با اشاره به کوتاهی های دولت قبل افزود: انتطار می رود با توجه به اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار دارد ، شرکت آبفا نیز با عنایت به سفر ریاست جمهور اولویت ویژه و توجه خاص نسبت به تکمیل و راه اندازی این پروژه‌ها داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.