روی خط وعده ها

تکمیل محور ازنا -شازند پایان سال مالی ۱۴۰۱

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار کل محور ازنا - شازند پایان سال مالی ۱۴۰۱ قابل بهره‌برداری خواهد بود.
کد خبر : 5091
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۷
تکمیل محور ازنا -شازند پایان سال مالی ۱۴۰۱

محور ازنا -شازند پایان سال مالی ۱۴۰۱ به پایان می رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار کل محور ازنا – شازند پایان سال مالی ۱۴۰۱ قابل بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: گودرز بابا عباسی با اشاره به اینکه محور ازنا – شازند یکی از محورهای مواصلاتی بین شرق و جنوب شرقی لرستان با استان مرکزی است، عنوان کرد: این محور دارای ترافیک سنگین و به دلیل دوطرفه بودن یکی از محور های پرحادثه کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: طول کل پروژه در حوزه لرستان ۳۴/۴ کیلومتر در ۵ قطعه است که ۳ قطعه اول آن به طول ۱۸/۷ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: قطعه چهارم پروژه نیز با طول ۶/۵ کیلومتر به تازگی به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفته و آماده افتتاح است.
بابا عباسی با بیان اینکه قطعه باقیمانده به طول ۹/۲ کیلومتر نیز در دست اقدام است، عنوان کرد: خاکبرداری، خاکریزی، ابنیه فنی و سابیس ۵ کیلومتر این قطعه انجام شده، بیس و آسفالت آن باقیمانده است.

وی با اشاره به اینکه در این محور چند تقاطع و پل زیر گذر وجود دارد، اظهار کرد: زیر گذر مومن آباد و فروآلیاژ تکمیل و ۶۵ درصد زیرگذر های پیر عباد و باغ موری نیز انجام شده است.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: دو دستگاه زیر گذر راه آهن و گنجه نیز با پیشرفت ۳۰٪ در حال انجام است که به محض مساعد شدن هوا عملیات تکمیلی آنها نیز پس از هدایت ترافیکی لازم تا قبل از سال مالی به پایان می‌رسد.

باباعباسی پیشرفت فیزیکی کلی محور را تاکنون ۷۸ درصد عنوان کرد و گفت: در این پروژه تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل باقیمانده پروژه نیز ۲۵۰ میلیارد تومان لازم است.
به گفته وی در صورت تخصیص اعتبار کل محور تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ قابل بهره‌برداری خواهد بود/فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.