در پی حادثه اخیر

حضور معاون وزیر کار در شرکت فروآلیاژ شهرستان ازنا

عیتی فرد در این بازدید ضمن ابراز تاسف از حادثه به وجود آمده اظهار داشت: بر اساس ماده 95 قانون کار نظارت مستمر بر حوزه ایمنی کار بر عهده کارفرمایان است و واحد HSE کارخانه می بایست نظارت بیشتری در حوزه ایمنی و آموزش کارگران داشته باشد.
کد خبر : 3472
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
حضور معاون وزیر کار در شرکت فروآلیاژ شهرستان ازنا

معاون وزیر کار در شرکت صنایع فروآلیاژ شهرستان ازنا حضور یافت.
به گزارش پایگاه خبری نگین اشتراکوه: در پی بروز حادثه منجر به فوت یکی از کارگران شرکت فروآلیاژ رعیتی فرد معاون وزیر کار در فروالیاژ حضور یافت.

رعیتی فرد در این بازدید ضمن ابراز تاسف از حادثه به وجود آمده اظهار داشت: بر اساس ماده 95 قانون کار نظارت مستمر بر حوزه ایمنی کار بر عهده کارفرمایان است و واحد HSE کارخانه می بایست نظارت بیشتری در حوزه ایمنی و آموزش کارگران داشته باشد.

معاون وزیر کار عدم رعایت برخی از نکات ایمنی در حادثه به وجود آمده از جمله عدم ارتباط با اپراتور جرثقیل و عدم نصب حفاظ های ایمنی را از دلایل بروز حادثه عنوان کرد و افزود: سیستم حاکمیتی نیز موظف است نظارت و بازرسی مستمر بر کارفرمایان داشته باشد.

وی با اشاره به پیوستن ایران به مقاوله نامه بازرسی سازمان جهانی کار ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت به وجود آمده در این زمینه و استفاده از دانش روز دنیا شاهد ارتقا ایمنی کار باشیم.

رعیتی فرد ضمن ابراز تاسف از حادثه به وجود آمده و تسلیت به خانواده متوفی افزود: امیدواریم در آینده شاهد بروز حوادث مشابه نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.